Odpowiedz

Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

[ Edytowane ]
Obecnie nie ma możliwości zalogowania się profilem zaufanym ING do serwisu Twój e-pit
 
Po zalogowaniu się profilem zaufanym zostaje przekierowany na stronę z komunikatem:
 
"Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
Wystąpił nieoczekiwany błąd. 9005"
 
 
Przetestowane na trzech przeglądarkach: google chrome, mozilla oraz IE oraz na dwóch komputerach, jednym z Windows 7 i drugim z Windows 10
Moja żona, która ma też konto w ING po próbie logowania przez profil zaufany otrzymuje ten sam komunikat
Testowane na domowym wifi oraz hotspot z telefonu
 
WhiteRaven
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (15 151 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Sprawdziłam i Profil Zaufany działa poprawnie. Nie mamy też informacji o pracach technicznych związanych z Profilem Zaufanym. Być może kłopot występuje na stronie, na której próbujesz się teraz zalogować. Prosimy, sprawdź informacje na stronie rządowej - w serwisie Twój e-pit.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (15 135 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dzień dobry.

 

  Mam ten sam problem.

Nie da się wejść przez profil zaufany (ING) na e-pit.

 

Wyskakuje komunikat

"Wystąpił nieoczekiwany błąd. 9005"

 

                 Jakieś sugestie ?

BartłomiejS81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
06-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (15 006 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Prosimy, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej lub po wybraniu trybu prywatnego / incognito. Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, to zaloguj się z komputera. Logowanie do serwisu E-pit działa prawidłowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 4 z 9 (14 930 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dziś działa bez problemu - nic nie zmieniałem, logowałem tak jak wcześniej, ta sama przeglądarka, ten sam tryb.

Najważniejsze, że już działa.

Odpowiedz
0 Lajków
BartłomiejS81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
06-10-2020
Wiadomość 5 z 9 (14 835 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Cieszę się, że udało Ci się już skorzystać z tej usługi. Dzięki za sygnał, że już wszystko działa Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
192
72
04-09-2015
Wiadomość 6 z 9 (14 769 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dzień Dobry , 

próbowałam przez różne przeglądarki w profilu zaufanym  w ING rozliczyć PIT ale nie mam takiej opcji , 

Odpowiedz
0 Lajków
Ren
Ren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-03-2022
Wiadomość 7 z 9 (11 757 wyświetleń)

Re: Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@Ren w naszej bankowości nie rozliczysz PIT. Możesz to zrobić przez stronę ministerstwa. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 8 z 9 (11 713 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

A dlaczego to niby jakikolwiek bank ma rozliczać PIT? Z podatków rozliczamy się z budżetem Państwa (fiskusem Emotikon: Mrugający) a bankowość elektroniczna czyli posłużenie się profilem zaufanym służy tylko do weryfikacji naszej tożsamości. Możesz zalogować się do usługi e-pit danymi autoryzacyjnymi bez bankowości elektronicznej. 

Odpowiedz
0 Lajków
Anna_N
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
26-03-2022
Wiadomość 9 z 9 (11 662 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy