31-03-2022 18:51
Dzień dobry,
przy próbie zalogowania do Profilu Zaufanego występuje błąd:
"Coś poszło nie tak"
Próba wykonana zarówno bezpośrednio przez stronę rządową jak i banku.
Proszę o informację co w takim wypadku należy zrobić.
01-04-2022 19:22
Wczoraj występowały chwilowe kłopoty z dostępem do Profilu Zaufanego. Nie działało m.in. logowanie.
Sprawdź proszę, czy możesz już korzystać ze swojego Profilu.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |