23-03-2016 00:05
Witam
Mam podobnie jak kolega wyżej -od 3 dni próbuje zapłacić mobilnie przez PayU w allegro z płacę z ING i wywala mi że mam błędne dane i nie mogę zapłacić :/ Konto zresztą też już raz zablokowałem. Dziś apka z ING się zaktualizowała ,niestety problem dalej występuje ,kiedy to będzie rozwiązane?? Proszę o jakąś pomoc..
23-03-2016 01:09
23-03-2016 09:44
Sytuacja, o której piszecie jest nam znana. Wiąże się z błędnym szyfrowaniem hasła na telefonie. Na przykład wpisuje się w haśle literę X, a do nas dociera informacja, że jest to litera Y.
Pracujemy nad nowym systemem, który pozwoli wyeliminować ten błąd. Proponuję korzystanie z płatności Paybylink na komputerze lub zmianę przeglądarki w telefonie.
Wszelkie utracone korzyści można zgłaszać jako reklamację (przez usługę internetową zakładka Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 lub w naszym oddziale).
Jeżeli co najmniej 5 razy był komuniat o błędnym loginie/haśle podczas logowania do usługi internetowej, to możecie wypełnić Wniosek o odblokowanie.
Jeżeli macie karty płatnicze do konta, np. Visa Zbliżeniowa, to możecie kartą zapłacić przez Internet. Pamietajcie, że trzeba zmienić limit transakcyjny na odległość (dotychczasowa usługa internetowa zakładka Karty -> Limity transakcyjne, telefonicznie 32 357 00 12 lub w naszym oddziale).
23-03-2016 15:51
Dzięki za zainteresowanie. Problem polega na tym że aby dostać kupon trzeba zapłacić mobilnie ,a nie przez komputer.
Odnośnie zmiany przeglądarki to PayU przekierowuje chyba na domyślną ,także wywaliłem domyślą w Antku ,wgrałem inna -dalej to samo ,wgrałem następną i niestety dalej to nie działa. Co ciekawe jak się loguje bezpośrednio z poziomu przeglądarki w telefonie (bez przekierowania Payu) to w Chromie się nie da zalogować do konta ,a w innch przęglądarkach nie ma problemu. Także czekamy na aktualizację apki i naprawę tego błędu ,mam nadzieje że uda się to zrobić w jak najszybszym czasie ,gdyż niedługo kończy się ważność kuponów..
28-03-2016 11:02
01-04-2016 20:55
Jak tam wygląda naprawa błędu? Kiedy możemy się spodziewać poprawki?
02-04-2016 20:40
Pracujemy nad nową bankowością internetową, która pozwoli wyeliminować ten błąd. Jednak nie jesteśmy jeszcze w stanie podać konkretnego terminu wdrożenia. Przepraszamy za te utrudnienia.
03-05-2016 01:15
Jak wpisujecie hasło i nie traficie na liczby to loguje się bez problemu. Szkoda tylko punktów payback które można sobie wrzucić na konto.Pozdrawiam
09-05-2016 22:07
Mamy już 9 maja. Kiedy możemy spodziewać się poprawki? Nadal naprawiacie problem?
10-05-2016
22:27
– ostatnio edytowany
11-05-2016
13:28
przez
WiolettaS
Pracujemy nad nowym systemem, który pozwoli wyeliminować ten błąd w nowej bankowości internetowej. Jednak nie jesteśmy jeszcze w stanie podać konkretnego terminu wdrożenia. Przepraszamy za te utrudnienia.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |