19-05-2016 14:55
Uprzejmie informuję ze nadal nie można płacić mobilnie przez ing. Mamy 19 maj 2016r. i ciekawe jak długo to jeszcze potrwa?
Pisząc do Allegro odpisali tak:
,,Dzień dobry.
Problem jest nam znany, zbadaliśmy go na różnych wersjach systemu i na różnych urządzeniach. Niestety nie jest on związany z naszą aplikacją, dlatego nie mamy wpływu na możliwość poprawienia tej usterki.
Na oficjalnym forum ING pojawił się wątek w tej sprawie:
https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa-i-mobilna/Problem-z-p%C5%82atno%C5%...
Z mojej strony mogę jedynie zaproponować zrealizowanie zapłaty przez aplikację kartą przypisaną do konta w ING, oczywiście jeśli to możliwe.''
Czekam aż ing zrobi wkońcu porządek i będzie można płacić mobilnie na allegro.Pytanie brzmi jak długo to ing zajmie...
26-07-2016 20:15
31-07-2016 11:19
Wyglada na to że błąd został poprawiony. Bez żadnych problemów udało mi się zapłacić w aplikacji mobilnej Allegro wpisując litery i cyfry.
09-08-2016 07:01
A jak nie działa to zawsze jest opcja zapłać kartą. Nie trzeba jej zapamiętywać w systemie PayU.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |