Odpowiedz

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

Uprzejmie informuję ze nadal nie można płacić mobilnie przez ing. Mamy 19 maj 2016r. i ciekawe jak długo to jeszcze potrwa?

Pisząc do Allegro odpisali tak:

,,Dzień dobry.
Problem jest nam znany, zbadaliśmy go na różnych wersjach systemu i na różnych urządzeniach. Niestety nie jest on związany z naszą aplikacją, dlatego nie mamy wpływu na możliwość poprawienia tej usterki.

Na oficjalnym forum ING pojawił się wątek w tej sprawie:

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa-i-mobilna/Problem-z-p%C5%82atno%C5%...

 Z mojej strony mogę jedynie zaproponować zrealizowanie zapłaty przez aplikację kartą przypisaną do konta w ING, oczywiście jeśli to możliwe.''

Czekam aż ing zrobi wkońcu porządek i będzie można płacić mobilnie na allegro.Pytanie brzmi jak długo to ing zajmie...

Odpowiedz
0 Lajków
monika_stu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-05-2016
Wiadomość 21 z 24 (7 912 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

No właśnie.... Pan Bóg dał, że jest już prawie sierpień... A problem jak był, tak jest. No chyba po skasowaniu paru baniek z wypłat w obcych bankach ( w moim 80tys. mieście są 2 bankomaty ING i cash) stać was na studenta informatyka, który załatwiłby problem w godzinkę. Totalna olewka. Wstyd panowie i panie, fuszerka totalna.
Odpowiedz
0 Lajków
tomeczekstecc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-07-2016
Wiadomość 22 z 24 (7 040 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

Wyglada na to że błąd został poprawiony. Bez żadnych problemów udało mi się zapłacić w aplikacji mobilnej Allegro wpisując litery i cyfry.

Odpowiedz
0 Lajków
borsuk6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2016
Wiadomość 23 z 24 (6 943 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

A jak nie działa to zawsze jest opcja zapłać kartą. Nie trzeba jej zapamiętywać w systemie PayU.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 24 z 24 (6 793 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy