Odpowiedz

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

Uprzejmie informuję ze nadal nie można płacić mobilnie przez ing. Mamy 19 maj 2016r. i ciekawe jak długo to jeszcze potrwa?

Pisząc do Allegro odpisali tak:

,,Dzień dobry.
Problem jest nam znany, zbadaliśmy go na różnych wersjach systemu i na różnych urządzeniach. Niestety nie jest on związany z naszą aplikacją, dlatego nie mamy wpływu na możliwość poprawienia tej usterki.

Na oficjalnym forum ING pojawił się wątek w tej sprawie:

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa-i-mobilna/Problem-z-p%C5%82atno%C5%...

 Z mojej strony mogę jedynie zaproponować zrealizowanie zapłaty przez aplikację kartą przypisaną do konta w ING, oczywiście jeśli to możliwe.''

Czekam aż ing zrobi wkońcu porządek i będzie można płacić mobilnie na allegro.Pytanie brzmi jak długo to ing zajmie...

Odpowiedz
0 Lajków
monika_stu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-05-2016
Wiadomość 21 z 24 (7 664 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

No właśnie.... Pan Bóg dał, że jest już prawie sierpień... A problem jak był, tak jest. No chyba po skasowaniu paru baniek z wypłat w obcych bankach ( w moim 80tys. mieście są 2 bankomaty ING i cash) stać was na studenta informatyka, który załatwiłby problem w godzinkę. Totalna olewka. Wstyd panowie i panie, fuszerka totalna.
Odpowiedz
0 Lajków
tomeczekstecc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-07-2016
Wiadomość 22 z 24 (6 792 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

Wyglada na to że błąd został poprawiony. Bez żadnych problemów udało mi się zapłacić w aplikacji mobilnej Allegro wpisując litery i cyfry.

Odpowiedz
0 Lajków
borsuk6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2016
Wiadomość 23 z 24 (6 695 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

A jak nie działa to zawsze jest opcja zapłać kartą. Nie trzeba jej zapamiętywać w systemie PayU.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 24 z 24 (6 545 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy