23-03-2016 00:05
Witam
Mam podobnie jak kolega wyżej -od 3 dni próbuje zapłacić mobilnie przez PayU w allegro z płacę z ING i wywala mi że mam błędne dane i nie mogę zapłacić :/ Konto zresztą też już raz zablokowałem. Dziś apka z ING się zaktualizowała ,niestety problem dalej występuje ,kiedy to będzie rozwiązane?? Proszę o jakąś pomoc..
23-03-2016 01:09
23-03-2016 09:44
Sytuacja, o której piszecie jest nam znana. Wiąże się z błędnym szyfrowaniem hasła na telefonie. Na przykład wpisuje się w haśle literę X, a do nas dociera informacja, że jest to litera Y.
Pracujemy nad nowym systemem, który pozwoli wyeliminować ten błąd. Proponuję korzystanie z płatności Paybylink na komputerze lub zmianę przeglądarki w telefonie.
Wszelkie utracone korzyści można zgłaszać jako reklamację (przez usługę internetową zakładka Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 lub w naszym oddziale).
Jeżeli co najmniej 5 razy był komuniat o błędnym loginie/haśle podczas logowania do usługi internetowej, to możecie wypełnić Wniosek o odblokowanie.
Jeżeli macie karty płatnicze do konta, np. Visa Zbliżeniowa, to możecie kartą zapłacić przez Internet. Pamietajcie, że trzeba zmienić limit transakcyjny na odległość (dotychczasowa usługa internetowa zakładka Karty -> Limity transakcyjne, telefonicznie 32 357 00 12 lub w naszym oddziale).
23-03-2016 15:51
Dzięki za zainteresowanie. Problem polega na tym że aby dostać kupon trzeba zapłacić mobilnie ,a nie przez komputer.
Odnośnie zmiany przeglądarki to PayU przekierowuje chyba na domyślną ,także wywaliłem domyślą w Antku ,wgrałem inna -dalej to samo ,wgrałem następną i niestety dalej to nie działa. Co ciekawe jak się loguje bezpośrednio z poziomu przeglądarki w telefonie (bez przekierowania Payu) to w Chromie się nie da zalogować do konta ,a w innch przęglądarkach nie ma problemu. Także czekamy na aktualizację apki i naprawę tego błędu ,mam nadzieje że uda się to zrobić w jak najszybszym czasie ,gdyż niedługo kończy się ważność kuponów..
28-03-2016 11:02
01-04-2016 20:55
Jak tam wygląda naprawa błędu? Kiedy możemy się spodziewać poprawki?
02-04-2016 20:40
Pracujemy nad nową bankowością internetową, która pozwoli wyeliminować ten błąd. Jednak nie jesteśmy jeszcze w stanie podać konkretnego terminu wdrożenia. Przepraszamy za te utrudnienia.
03-05-2016 01:15
Jak wpisujecie hasło i nie traficie na liczby to loguje się bez problemu. Szkoda tylko punktów payback które można sobie wrzucić na konto.Pozdrawiam
09-05-2016 22:07
Mamy już 9 maja. Kiedy możemy spodziewać się poprawki? Nadal naprawiacie problem?
10-05-2016 22:27 – ostatnio edytowany 11-05-2016 13:28 przez WiolettaS
Pracujemy nad nowym systemem, który pozwoli wyeliminować ten błąd w nowej bankowości internetowej. Jednak nie jesteśmy jeszcze w stanie podać konkretnego terminu wdrożenia. Przepraszamy za te utrudnienia.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |