20-11-2021 16:27
21-11-2021 16:34
Udało nam się ustalić, że dotyczy to ostatnio wprowadzonych zmian w regułach bezpieczeństwa od firmy Apple. Wystarczy, że zaktualizujesz oprogramowanie do nowej wersji, czyli 15. Jeżeli nie widzisz jeszcze aktualizacji na telefonie/komputerze, to powinnaś móc ją wywołać na komputerze poprzez wyszukiwanie aktualizacji na urządzeniu (po podpięciu telefonu do komputera też to powinno być możliwe). Dodatkowo sprawdź, proszę wersje przeglądarek, z których korzystasz. Rekomendowana wersja Safari to 12.1.2 (i nowsze). W przypadku Chrome jest to wersja 82 (i nowsze).
22-11-2021 22:19
22-11-2021 22:28
Zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Przekażemy Twoje sugestie do odpowiedniego zespołu.
27-04-2022 06:49 – ostatnio edytowany 28-04-2022 06:31 przez IlonaU
Nie pamietam hasła do aplikacje mobilej
28-04-2022 06:39
Abyś mógł zmienić PIN do aplikacji, to na ekranie logowania wybierz opcję: Nie mogę się zalogować. Poprosimy Cię o 5 losowych znaków z Twojego hasła do bankowości internetowej.
Jeśli go nie pamiętasz, to nadasz go na nowo na stronie Centrum Pomocy:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |