18-04-2022 11:38
19-04-2022 12:23
Chciałabym pomóc ale nie wiem jakie potwierdzenie PDF posiadasz. Przez Społeczność ING nie jestem w stanie sprawdzić jego szczegółów.
Jak nie masz u nas konta i oczekujesz na przelew, o którym pisałaś tutaj,
skontaktuj się proszę z jego nadawcą. Nadawca powinien skontaktować się z nami by sprawdzić poprawność wykonania przelewu i braku jego dostarczenia.
Jeśli podejrzewasz, że mogłaś zostać oszukana, sprawę powinnaś zgłosić na policję.
21-04-2022 11:41
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |