Odpowiedz
Witam. Co oznaczają na pdf dokumentu statusy "w systemie bankowym" i "zaakceptowane"?
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 1 z 3 (1 796 wyświetleń)

Re: Statusy

Chciałabym pomóc ale nie wiem jakie potwierdzenie PDF posiadasz. Przez Społeczność ING  nie jestem w stanie sprawdzić jego szczegółów.
Jak nie masz u nas konta i oczekujesz na przelew, o którym pisałaś tutaj,
skontaktuj się proszę z jego nadawcą. Nadawca powinien skontaktować się z nami by sprawdzić poprawność wykonania przelewu i braku jego dostarczenia.

Jeśli podejrzewasz, że mogłaś zostać oszukana, sprawę powinnaś zgłosić na policję. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
509
110
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (1 741 wyświetleń)

Re: Statusy

Dziękuję za odpowiedź, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu, wczoraj nadawca się ze mną skontaktował, twierdząc, że posiada rachunek konsolidacyjny i jest wszystko sprawdzane, biała lista podatnika VAT itd, poprosiła o rachunek wykonywanego zlecenia, oczywiście wszystko we wtorek przekazałam a do dnia dzisiejszego nadal nie otrzymałam środków na swój rachunek bankowy.
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 3 z 3 (1 659 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie pamiętam hasła.

Nie pamiętam Loginu

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Słyszałam że na początku marca ma wejść możliwość skrócenia okresu kredytowania w aplikacji, mam nadzieję że to prawda i w końcu to wprowadzą.

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy