18-04-2022 11:38
19-04-2022 12:23
Chciałabym pomóc ale nie wiem jakie potwierdzenie PDF posiadasz. Przez Społeczność ING nie jestem w stanie sprawdzić jego szczegółów.
Jak nie masz u nas konta i oczekujesz na przelew, o którym pisałaś tutaj,
skontaktuj się proszę z jego nadawcą. Nadawca powinien skontaktować się z nami by sprawdzić poprawność wykonania przelewu i braku jego dostarczenia.
Jeśli podejrzewasz, że mogłaś zostać oszukana, sprawę powinnaś zgłosić na policję.
21-04-2022 11:41
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy
... 25-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |