- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Potwierdzenia transakcji
19-04-2022 14:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak obecnie pobrać kilka potwierdzeń różnych transakcji nie wychodząc ze strony banku. Kiedyś nie było z tym problemu, obecnie po pobraniu jednego potwierdzenia wyrzuca ze strony banku i za każdym razem muszę logować się od początku. Jest to duża uciążliwość jeżeli chcę pobrać np. pięć potwierdzeń za przelewy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-04-2022 15:11
Re: Potwierdzenia transakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taka sytuacja może być, jeśli korzystasz z Mozilla Firefox. Proszę, zmień w przeglądarce ustawienia związane ze sposobem otwierania dokumentów PDF. Zrobisz to w zakładce: Ustawienia- Ogólne. Następnie przewiń zawartość strony do sekcji: Pliki i Aplikacje. W części poświęconej Aplikacjom dla Dokumentu PDF ustaw jedną z opcji: "Zawsze pytaj" lub "Zapisz plik".
Możesz też skorzystać z innej przeglądarki internetowej.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość