29-04-2022 13:19
Hej,
Mam problem z wyświetlaniem się ofert w Visa Oferty - wygląda na to że w sytuacji gdy pole "merchant" ma pustą wartość, to front nie ogarnia wyświetlenia ofert. Można je co prawda podejrzeć w narzędziach przeglądarki, ale jest to średnio wygodne
Ten sam efekt uzyskuje także w aplikacji mobilnej.
Pozdrawiam,
Rafał.
30-04-2022 13:24
Prosimy, usuń pamięć podręczną aplikacji i zrestartuj telefon. Dodatkowo, na przeglądarce internetowej usuń historię przeglądania i pliki cooki. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie i przyjmiemy zgłoszenie do działu technicznego.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |