Odpowiedz

Problem z logowaniem

Cześć,

Od dłuższego czasu mam problem w przeglądarce Safari na Iphone (probowalam tez z chrome - to samo). Wszystkie szybkie płatności przekierowują do banku, profil zaufany to samo, a przeglądarka wyświetla informacje, że mam zezwolić na pliki cookies. W telefonie ta opcja jest odblokowana i korzystam w ten sam sposób nic nie zmieniając cały czas. Nie otwiera się okno do logowania. Przy odświeżeniu zaczyna działać, ale z kolei tracę możliwość płatności lub zalogowania się do profilu zaufanego
Odpowiedz
0 Lajków
Dorotaagnieszka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-11-2021
Wiadomość 1 z 6 (3 635 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Udało nam się ustalić, że dotyczy to ostatnio wprowadzonych zmian w regułach bezpieczeństwa od firmy Apple. Wystarczy, że zaktualizujesz oprogramowanie do nowej wersji, czyli 15. Jeżeli nie widzisz jeszcze aktualizacji na telefonie/komputerze, to powinnaś móc ją wywołać na komputerze poprzez wyszukiwanie aktualizacji na urządzeniu (po podpięciu telefonu do komputera też to powinno być możliwe). Dodatkowo sprawdź, proszę wersje przeglądarek, z których korzystasz. Rekomendowana wersja Safari to 12.1.2 (i nowsze). W przypadku Chrome jest to wersja 82 (i nowsze).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
78
14
02-09-2021
Wiadomość 2 z 6 (3 556 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Czyli iphone 6s już odpada. Właśnie zaktualizowałem do najnowszej możliwej 14.8.1 i dalej nie można użyć banku do logowania do profilu zaufanego. Jeszcze jakieś 2 msce temu można było. Możecie coś jeszcze poprawić w tym kierunku?
Odpowiedz
0 Lajków
Marcin_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-11-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 484 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Przekażemy Twoje sugestie do odpowiedniego zespołu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
457
104
12-04-2017
Wiadomość 4 z 6 (3 476 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

[ Edytowane ]

Nie pamietam hasła do aplikacje mobilej

Żądło Łukasz
Odpowiedz
0 Lajków
stazad7632
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-04-2022
Wiadomość 5 z 6 (2 560 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Abyś mógł zmienić PIN do aplikacji, to na ekranie logowania wybierz opcję: Nie mogę się zalogować. Poprosimy Cię o 5 losowych znaków z Twojego hasła do bankowości internetowej. 
Jeśli go nie pamiętasz, to nadasz go na nowo na stronie Centrum Pomocy:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
997
201
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (2 511 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie pamiętam hasła.

Nie pamiętam Loginu

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Słyszałam że na początku marca ma wejść możliwość skrócenia okresu kredytowania w aplikacji, mam nadzieję że to prawda i w końcu to wprowadzą.

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy