Odpowiedz

Problem z logowaniem

Cześć,

Od dłuższego czasu mam problem w przeglądarce Safari na Iphone (probowalam tez z chrome - to samo). Wszystkie szybkie płatności przekierowują do banku, profil zaufany to samo, a przeglądarka wyświetla informacje, że mam zezwolić na pliki cookies. W telefonie ta opcja jest odblokowana i korzystam w ten sam sposób nic nie zmieniając cały czas. Nie otwiera się okno do logowania. Przy odświeżeniu zaczyna działać, ale z kolei tracę możliwość płatności lub zalogowania się do profilu zaufanego
Odpowiedz
0 Lajków
Dorotaagnieszka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-11-2021
Wiadomość 1 z 6 (5 628 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Udało nam się ustalić, że dotyczy to ostatnio wprowadzonych zmian w regułach bezpieczeństwa od firmy Apple. Wystarczy, że zaktualizujesz oprogramowanie do nowej wersji, czyli 15. Jeżeli nie widzisz jeszcze aktualizacji na telefonie/komputerze, to powinnaś móc ją wywołać na komputerze poprzez wyszukiwanie aktualizacji na urządzeniu (po podpięciu telefonu do komputera też to powinno być możliwe). Dodatkowo sprawdź, proszę wersje przeglądarek, z których korzystasz. Rekomendowana wersja Safari to 12.1.2 (i nowsze). W przypadku Chrome jest to wersja 82 (i nowsze).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 2 z 6 (5 549 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Czyli iphone 6s już odpada. Właśnie zaktualizowałem do najnowszej możliwej 14.8.1 i dalej nie można użyć banku do logowania do profilu zaufanego. Jeszcze jakieś 2 msce temu można było. Możecie coś jeszcze poprawić w tym kierunku?
Odpowiedz
0 Lajków
Marcin_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-11-2021
Wiadomość 3 z 6 (5 477 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Przekażemy Twoje sugestie do odpowiedniego zespołu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 6 (5 469 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

[ Edytowane ]

Nie pamietam hasła do aplikacje mobilej

Żądło Łukasz
Odpowiedz
0 Lajków
stazad7632
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-04-2022
Wiadomość 5 z 6 (4 553 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Abyś mógł zmienić PIN do aplikacji, to na ekranie logowania wybierz opcję: Nie mogę się zalogować. Poprosimy Cię o 5 losowych znaków z Twojego hasła do bankowości internetowej. 
Jeśli go nie pamiętasz, to nadasz go na nowo na stronie Centrum Pomocy:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (4 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy