29-11-2023 18:50
> Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.
A to bardzo ciekawe. Mogę wiedzieć dlaczego? Wolicie aby klienci ustawiali proste hasła? Albo aby keyloggery łatwiej ich łapały?
Dlaczego na każdym szkoleniu z bezpieczeństwa słyszę - używajcie menedżerów haseł, a ING ich nie zaleca?
10-12-2023 17:21
„Nie rekomendujemy” w tym przypadku nie oznacza, że nie zalecamy, tylko że nie rekomendujemy konkretnego narzędzia (na rynku jest ich wiele). W ostatnich dniach, po wprowadzaniu nowej wersji Mojego ING wykonaliśmy kilka zmian, mających na celu umożliwienie działania managerów haseł.
14-12-2023 02:40
z 1password dalej nie działa ![]()
Czemu zarzucony został temat możliwości logowania pełnym hasłem jak w ING Business?
02-01-2024 11:47
Logowanie do Mojego ING w przeglądarce wymaga podania hasła, hasło pobieramy w formie maskowanej. Jeśli będziemy planowali jakieś zmiany w tym zakresie poinformujemy z odpowiednim wyprzedzeniem.
03-01-2024 12:24
Niestety nowa wersja przestała wspierać logowanie za pomocą KeePass. Jest to dosyć dziwne bo wspieranie nie wymaga żadnych dodatkowych działań ani kodu w formularzu logowania. Oznacza to, że jakiś mechanizm aktywnie blokuje możliwość korzystania z tego (i jak czytam innych) managera haseł.
Poniżej opis w jaki sposób zreprodukować problem:
Problem występuje wyłącznie na stronie https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login
Żaden inny portal ani bank, z którego korzystam wymagający maskowanego hasła nie zachowuje się w ten sposób. Co więcej, panel logowania ing jest popsuty, odkąd został zaktualizowany jakiś czas temu. Wcześniej logowanie z managerem KeePass i hasłem maskowanym działało bezproblemowo.
Testowane na dwóch przeglądarkach: Firefox i Chrome, z poniższymi ustawieniami autotype w KeePass:
{TAB}+{TAB}{DELAY=500}{PICKCHARS}
{TAB}{DELAY=500}{PICKCHARS}
{DELAY=1500}{PICKCHARS}
{DELAY=500}{PICKCHARS}
{PICKCHARS}
Żadne nie pomaga ominąć błędu na stronie logowania ing.
Będę wdzięczny za przekazanie do działu technicznego oraz informację czy będą plany zaadresowania tego problemu.
09-01-2024 18:13
ING tak pisało, że nie rekomendują używania menedżerów haseł itd a dzisiaj zauważyłem, że ktoś poszedł po rozum do głowy i udało się bez problemu ustawić Bitwarden tak żeby uzupełniał login i konkretne znaki z hasła maskowanego. Teraz logowanie jest OK. Klikam autouzupełnianie Bitwarden, wpisuje PIN do klucza U2F, dotykam klucza i DZIAŁA ![]()
Bez jakiegoś liczenia znaków, w końcu mogę normalnie dostać się na swoje konto mają bezpieczne, długie, losowe hasło.
Dziękuję, że zmieniliście zdanie ![]()
10-01-2024 13:03
@b9MSJPa9brrw7BS:ING tak pisało, że nie rekomendują używania menedżerów haseł itd a dzisiaj zauważyłem, że ktoś poszedł po rozum do głowy i udało się bez problemu ustawić Bitwarden tak żeby uzupełniał login i konkretne znaki z hasła maskowanego. Teraz logowanie jest OK. Klikam autouzupełnianie Bitwarden, wpisuje PIN do klucza U2F, dotykam klucza i DZIAŁA
Bez jakiegoś liczenia znaków, w końcu mogę normalnie dostać się na swoje konto mają bezpieczne, długie, losowe hasło.
Dziękuję, że zmieniliście zdanie
A udało Ci się zmusić zwykłego Bitwardena (bez żadnego klucza) do działania? U mnie nie radzi sobie z maskowaniem hasła.
10-01-2024 22:03
Tak, klucz u2f to tylko drugi czynnik logowania, więc nie ma żadnego wpływu na maskowanie hasła
W Bitwardejn dodajesz tyle pól niestandardowych ile masz znaków w haśle, przykładowo masz 20 znakowe hasło to robisz 20 pól o nazwie: "pin-1"
oczywiście numeruję kolejno. W każde pole wpisujesz 1 znak swojego hasła. Kolejny mega dziwny krok który musiałem zrobić to WYŁĄCZYĆ autouzupełnianie w Bitwarden i po tych czynnościach wszystko pięknie działa. Koniec z wpisywaniem maskowanego hasła - uzupełnia się samo po kliknięciu w Bitwarden ![]()
11-01-2024 17:37
@b9MSJPa9brrw7BS:Tak, klucz u2f to tylko drugi czynnik logowania, więc nie ma żadnego wpływu na maskowanie hasła
W Bitwardejn dodajesz tyle pól niestandardowych ile masz znaków w haśle, przykładowo masz 20 znakowe hasło to robisz 20 pól o nazwie: "pin-1"
oczywiście numeruję kolejno. W każde pole wpisujesz 1 znak swojego hasła. Kolejny mega dziwny krok który musiałem zrobić to WYŁĄCZYĆ autouzupełnianie w Bitwarden i po tych czynnościach wszystko pięknie działa. Koniec z wpisywaniem maskowanego hasła - uzupełnia się samo po kliknięciu w Bitwarden
Dzięki ogromne, to działa ![]()
15-01-2024 13:06
ING nie rekomenduje jednego konkretnego managera haseł ale managery haseł w ogólności tak. Gratulacje z bitwardenem, niestety KeePass nadal nie działa.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |