Odpowiedz

Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Sugestia już wczesniej się pojawiała, powiadomienia o zmianach "były przekazane dalej" ale w przypadku wyciągów najczęściej pojawia się odpowiedź, że "w trosce o poufność danych..." i w tym miejscu chciałbym zasugerować, że takie rzeczy (czy to same wyciągi, czy powiadomienia o zmianach - z załączonymi potiwerdzeniami w przypadku gdy takie są) można zwyczajnie szyfrować -- użytkownik podawałbym na stronie banku swój klucz publiczny (czy to PGP, czy s/mime) i wtedy tylko on może odszyfrować wiadomosć - bezpieczeństwo porównywalne z obecnie używanymi protokołami dostępu do ING bank online...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 30 (102 104 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Zastanowimy się nad takimi rozwiązaniami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 30 (102 068 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Nowy system jest właśnie wprowadzany jako główny dostęp, przy okazji pytanie czy w końcu pojawią się powiadomienia na email?

 

Z innego banku takie dostaję, np takie:

 

Uprzejmie informujemy, że rachunek 12..1234 został obciążony kwotą 2,15 PLN.
Odbiorca: Imię Nazwisko
Tytuł zlecenia:  Przelew
Saldo rachunku po operacji: 25,15 PLN

Z poważaniem
Zespół Twojego Banku

 

Z państwa strony zawsze pojawia się argument, że to niebezpieczne itp. Co w powyższym przykładzie jest niebiezpiecznego?

tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 3 z 30 (101 930 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

[ Edytowane ]
 
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 30 (101 923 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

W najbliższym czasie nie wprowadzimy takiej możliwości. Jeśli tylko się pojawi na pewno poinformujemy o tym naszych klientów.
Dziękujemy za sugestię.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 30 (101 840 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail


MartaK pisze:
W najbliższym czasie nie wprowadzimy takiej możliwości. Jeśli tylko się pojawi na pewno poinformujemy o tym naszych klientów.
Dziękujemy za sugestię.

Czyli tak, w ING mamy:

- daremny nowy system,

- stosunkowo wysokie opłaty,

- brak użytecznych funkcji.

 

Tak właściwie to czym ING planuje zachęcić klientów do pozostania???

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 6 z 30 (101 832 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Temat ucichł, zatem pora zapytać czy przez ponad pół roku coś się zmieniło w ING odnośnie powiadomień w formie email?

Z ciekawości przejrzałem ofertę innych banków w tym zakresie. Ze znaczączych pod kątem liczby klientów oprócz ING tylko Millenium nie ma powiadamiania na email. W pozostałych to standard!

Pytanie: Czy wreszcie, my klienci, doczekamy się tej funkcjonalności w ING? Czy może dać sobie spokój z tym czekaniem i przenieść się do innego banku?

Odpowiedz
0 Lajków
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 7 z 30 (100 234 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Tylko po co takie powiadomienia?
Jest przecież świetna aplikacja z powiadomieniami na telefonie, czego nie mają inne banki.
Sama funkcjonalność aplikacji również jest większa.

Co do wysokich opłat nie zgodzę się, są one jednymi z niższych na rynku, a przede wszystkim stabilne w porównaniu z konkurencją.
Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 8 z 30 (99 819 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Push, który jest oferowany przez ING jest usługą zawodną a informacje nietrwałe w porówaniu do przesyłanych przez inne banki emaile o np. każdej wpłacie na rachunek.

Dlaczego?

1. Działa tylko na telefonach a niektórych modelach aplikacja musi być zminimalizowana, nie wystarczy, żeby działała w tle, aby wyskakiwały powiadomienia.

2. Bez dostępu do internetu powiadomienia Push nie dotrą - są wysyłane bezpośrednio na urządzenie.

3. Wszystkie powiadomienia są wyłącznie wyświetlane na telefonie, nigdzie się nie zapisują.

4. Nie wszystkie informacje są wyświelne na takim powiadomieniu - ograniczenia w związku z wielkością ekranu.

 

A jak to się dzieje przy wiadomościach email?

1. Widomość email możemy odbierać na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, tablet) i dowolne oprogramowanie (aplikacja, strona www).

2. Emaila możemy odczytać wtedy kiedy mamy na to warunki, wiadomość dotrze zawsze, gdyż jest wysyłana między serwerami a nie bezpośrednio na urządzenie.

3.. Emaile są zapisywane, na serwerze a później jeżeli chcemy na komputerze - nie ginie ta informacja.

4. Nie ogranicza nas rozmiar ekranu do wyświetlenia informacji.

5. Gdy jesteśmy przedsiębiorcą, na podstawie wiadomości email możemy rozliczać wpłaty od klientów bez logowania się do banku.

 

Wiadomo, że każdy podchodzi do tego tematu pod kątem swoich oczekiwań i wymagań. Jeżeli jest do wyboru kilka rozwiązań komunikacji z bankiem wybiera się najlepsze dla siebie. Obecnie w ING nie ma takiego wyboru, Bank narzuca nam to co sam uważa za stosowne a nie do końca to czego oczekują klienci. Na szczęście zawsze jest alternatywa w postaci zmiany banku na taki, który bardziej odpowiada nam funkcjonalnie. Z drugiej strony po co tracić klientów, jak można wdrożyć dodatkowe usługi i przyciągnąć większą liczbę klientów? Emotikon: Szczęśliwy

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 9 z 30 (99 813 wyświetleń)

Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

ad. 1. nie jest to prawda, powiadomienia działają gdy aplikacja pracuje w tle, nie musi być zminimalizowana.

ad. 2. podobnie jak maile, też potrzebny jest internet

ad. 3. dysponujemy historią w banku - tam nic nie ginie

ad. 4. wszystkie podstawowe informacje są widoczne, piszemy tu o powiadomieniach, więcej szczegułów jest w systemie po zalogowaniu.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 10 z 30 (99 801 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Re.: Dramatycznie długi czas oczekiwania na decyzję ws. kredytu hipotecznego

Ile czasu trwał etap operatu robiony przez ING?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy