Nadchodzi ten dzień, w którym zostałem zmuszony do zainstalowania nowej aplikacji mobilnej ING. I nawet trafiłem na fajną funkcję, która ułatwiłaby życie, ale jak widzę niespełna 3 lata minęło od zgłoszenia użytkownika @Martina a tu dalej bez zmian.
Mamy możliwość wykonania "Szybkiego przelewu" ze skrótu, ale nadal TYLKO z konta oszczędnościowego. Dlatego się pytam, jaki to "Przelew między Twoimi kon...
"rozumiem różnice, ale dalej nie widzę powodów otrzymywania na e-mail wyciągów."
Jeżeli chodzi o wyciągi to nie jest mi to na emaila potrzebne, ale powiadomienia o zmianach salda, wpłatach na rachunek owszem.
Poza powiadamianiem na email jest też inna przydatna funkcja, która jest powiązana z mechanizmem wysyłania emaili. Mianowicie przesyłanie potwierdzenia przelewu bez
@mcumberpl - czytałeś moje poprzednie posty? Myślę, że wyjaśniłem bardzo dokładnie, dlaczego emaile są dużo bardziej funkcjonalne od Pusha.
Dodam jeszcze:
1. Każdy kto korzysta z komputera ma emaila, za to nie każdy ma aplikację na telefonie. Emaile są w tej chwili najpopularniejszą formą komunikacji elektronicznej.
Analogicznie, gdyby teraz udostępnić w ING tylko Blika bez kart. Ile procent klient
1. Zmieniłem telefon jakiś czas temu, nie mam Pusha, gdy aplikacja jest tylko w tle. W poprzednim działało w tle. Teraz muszę mieć zminimalizowaną.
2. Push nie dotrze na telefon jak nie ma internetu, email dotrze na nasz serwer, odczytamy gdy mamy internet, z pushem nigdy nie otrzymamy zaległych powiadomień.
3. Historia to nie to samo co powiadomienie, przy powiadomieniu nie muszę się logować, aby w
Push, który jest oferowany przez ING jest usługą zawodną a informacje nietrwałe w porówaniu do przesyłanych przez inne banki emaile o np. każdej wpłacie na rachunek.
Dlaczego?
1. Działa tylko na telefonach a niektórych modelach aplikacja musi być zminimalizowana, nie wystarczy, żeby działała w tle, aby wyskakiwały powiadomienia.
2. Bez dostępu do internetu powiadomienia Push nie dotrą - są wysyłane b
Temat ucichł, zatem pora zapytać czy przez ponad pół roku coś się zmieniło w ING odnośnie powiadomień w formie email?
Z ciekawości przejrzałem ofertę innych banków w tym zakresie. Ze znaczączych pod kątem liczby klientów oprócz ING tylko Millenium nie ma powiadamiania na email. W pozostałych to standard!
Pytanie: Czy wreszcie, my klienci, doczekamy się tej funkcjonalności w ING? Czy może dać sobie s
Nowy system jest właśnie wprowadzany jako główny dostęp, przy okazji pytanie czy w końcu pojawią się powiadomienia na email?
Z innego banku takie dostaję, np takie:
Uprzejmie informujemy, że rachunek 12..1234 został obciążony kwotą 2,15 PLN. Odbiorca: Imię Nazwisko Tytuł zlecenia: Przelew Saldo rachunku po operacji: 25,15 PLN