O tombien

tombien
2 Polubień
0 Rozwiązań
11 Postów
Re.: "Zeskanuj i zapłać QR" w Moje ING mobile

Podłączam się do pytania. Emotikon: Szczęśliwy

1
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Konto do szybkiego przelewu
Nadchodzi ten dzień, w którym zostałem zmuszony do zainstalowania nowej aplikacji mobilnej ING.
I nawet trafiłem na fajną funkcję, która ułatwiłaby życie, ale jak widzę niespełna 3 lata minęło od zgłoszenia użytkownika @Martina a tu dalej bez zmian.

Mamy możliwość wykonania "Szybkiego przelewu" ze skrótu, ale nadal TYLKO z konta oszczędnościowego.
Dlatego się pytam, jaki to "Przelew między Twoimi kon...
1
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
Od powyższych postów minęło już kilka miesięcy i w pobieraniu wyciągów w Moim ING nadal nie ma opcji wyciągów z potwierdzeniami przelewu. Emotikon: Smutny

Dobrze, że w poprzedniej wersji systemu dalej da się to pobrać.
1
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

@Konto usuniętenapisał:

"rozumiem różnice, ale dalej nie widzę powodów otrzymywania na e-mail wyciągów."

Jeżeli chodzi o wyciągi to nie jest mi to na emaila potrzebne, ale powiadomienia o zmianach salda, wpłatach na rachunek owszem. 

 

Poza powiadamianiem na email jest też inna przydatna funkcja, która jest powiązana z mechanizmem wysyłania emaili. Mianowicie przesyłanie potwierdzenia przelewu bez

...
14
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

@mcumberpl - czytałeś moje poprzednie posty? Myślę, że wyjaśniłem bardzo dokładnie, dlaczego emaile są dużo bardziej funkcjonalne od Pusha.

 

Dodam jeszcze:

1. Każdy kto korzysta z komputera ma emaila, za to nie każdy ma aplikację na telefonie. Emaile są w tej chwili najpopularniejszą formą komunikacji elektronicznej.

Analogicznie, gdyby  teraz udostępnić w ING tylko Blika bez kart. Ile procent klient

...
16
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

1. Zmieniłem telefon jakiś czas temu, nie mam Pusha, gdy aplikacja jest tylko w tle. W poprzednim działało w tle. Teraz muszę mieć zminimalizowaną.

2. Push nie dotrze na telefon jak nie ma internetu, email dotrze na nasz serwer, odczytamy gdy mamy internet, z pushem nigdy nie otrzymamy zaległych powiadomień.

3. Historia to nie to samo co powiadomienie, przy powiadomieniu nie muszę się logować, aby w

...
0
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Push, który jest oferowany przez ING jest usługą zawodną a informacje nietrwałe w porówaniu do przesyłanych przez inne banki emaile o np. każdej wpłacie na rachunek.

Dlaczego?

1. Działa tylko na telefonach a niektórych modelach aplikacja musi być zminimalizowana, nie wystarczy, żeby działała w tle, aby wyskakiwały powiadomienia.

2. Bez dostępu do internetu powiadomienia Push nie dotrą - są wysyłane b

...
21
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Temat ucichł, zatem pora zapytać czy przez ponad pół roku coś się zmieniło w ING odnośnie powiadomień w formie email?

Z ciekawości przejrzałem ofertę innych banków w tym zakresie. Ze znaczączych pod kątem liczby klientów oprócz ING tylko Millenium nie ma powiadamiania na email. W pozostałych to standard!

Pytanie: Czy wreszcie, my klienci, doczekamy się tej funkcjonalności w ING? Czy może dać sobie s

...
0
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Nowy system jest właśnie wprowadzany jako główny dostęp, przy okazji pytanie czy w końcu pojawią się powiadomienia na email?

 

Z innego banku takie dostaję, np takie:

 

Uprzejmie informujemy, że rachunek 12..1234 został obciążony kwotą 2,15 PLN.
Odbiorca: Imię Nazwisko
Tytuł zlecenia:  Przelew
Saldo rachunku po operacji: 25,15 PLN

Z poważaniem
Zespół Twojego Banku

 

Z państwa strony zawsze pojawia się argume

...
27
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Firmowe konta w nowej bankowosci internetowej

Nowy serwis został udostępniony jako główny, a kont firmowych jak nie było tak nie ma. Kiedy mogę się spodziewać dołączenie konta firmowego?

Co ciekawe karta kredytowa firmowa jest widoczna w nowym systemie, tak dla odmiany. Emotikon: Szczęśliwy

1
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Eksport historii transakcji

Nowy system został udostępniony jako główny, ale eksportu do csv nie ma w dalszym ciągu. Proszę o informację kiedy się ta bardzo ważna opcja pojawi.

1
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2016 22:11
Data ostatnich odwiedzin ‎27-12-2019 20:10
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 11
Łączna liczba otrzymanych Lajków 2
Posty, które lubię