Odpowiedz

Konto do szybkiego przelewu

Mam dwa konta w ING + jedno oszczędnościowe. Ostatnio napotkałam dwa problemy w aplikacji na Androida i na stronie.

W aplikacji kiedy robię szybki przelew nie mogę wybrać innego konta niż OKO. Chciałabym robić przelewy z innego konta, a oszczędności niech sobie leżą w spokoju. W ustawieniach nie ma opcji zmiany.

Na stronie też jest dość u**beep**liwy problem. Kiedy chcę zrobić przelew domyślnie wybrane jest konto , z którego zwykle nie robię przelewów. Kiedyś chyba było inaczej, wyświetlały się wszystkie konta i wybierało się jedno od razu z listy.
Teraz zamiast jednego kliknięcia muszą być dwa. To nie ułatwia życia.

Może trzeba dodać opcję "Konto domyślne"?

Odpowiedz
0 Lajków
Martina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 177 wyświetleń)

Re.: Konto do szybkiego przelewu

Diękujemy za przesłane sugestie. Przenalizujemy możliwość zmian.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 091 wyświetleń)

Re.: Konto do szybkiego przelewu

Nadchodzi ten dzień, w którym zostałem zmuszony do zainstalowania nowej aplikacji mobilnej ING.
I nawet trafiłem na fajną funkcję, która ułatwiłaby życie, ale jak widzę niespełna 3 lata minęło od zgłoszenia użytkownika @Martina a tu dalej bez zmian.

Mamy możliwość wykonania "Szybkiego przelewu" ze skrótu, ale nadal TYLKO z konta oszczędnościowego.
Dlatego się pytam, jaki to "Przelew między Twoimi kontami"?
Prawidłowo ten skrót powinien się teraz nazywać "Przelew z Twojego konta oszczędnościowego".

Proszę o zmianę i możliwość wybrania sobie dowolnych rachunków zarówno obciążanych i uznawanych, bo teraz to jest kpina z użytkowników.

Odpowiedz
0 Lajków
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (6 452 wyświetleń)

Re: Re.: Konto do szybkiego przelewu

Obecnie Szybki przelew działa dla przelewu z konta oszczędnościowego lub Smart Saver. Zapisaliśmy opinię w sprawie zmiany i przekazaliśmy ją do zespołu, który pracuje nad Moje ING mobile.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy