23-06-2018 00:46
Witam, przeczytałem właśnie w internecie, że ING chce wprowadzić autoryzację Blik za pomocą TouchID/FaceID, i mam pytanie kiedy o nastąpi? Przy okazji, dlaczego nie wprowadzicie pełnej autoryzacji mobilnej dla wszystkich przelewów wykonywanych w portalu transakcyjnym? Klient powinien mieć do wyboru czy chce mieć autoryzację sms czy mobilną, a nie narzucaną przez Bank.
23-06-2018 21:20
MreaperS Mamy w planach taką możliwość, ale na ten moment nie możemy wskazać konkretnej daty.
Co do autoryzacji - losowo wybieramy transakcje, które wymagają kodu SMS lub autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej.
Jest to ściśle powiązane z naszym algorytmem oceny ryzyka, który jest poufny. Stanowi to dodatkowe zabezpieczenie naszego systemu.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S