23-06-2018 00:46
Witam, przeczytałem właśnie w internecie, że ING chce wprowadzić autoryzację Blik za pomocą TouchID/FaceID, i mam pytanie kiedy o nastąpi? Przy okazji, dlaczego nie wprowadzicie pełnej autoryzacji mobilnej dla wszystkich przelewów wykonywanych w portalu transakcyjnym? Klient powinien mieć do wyboru czy chce mieć autoryzację sms czy mobilną, a nie narzucaną przez Bank.
23-06-2018 21:20
MreaperS Mamy w planach taką możliwość, ale na ten moment nie możemy wskazać konkretnej daty.
Co do autoryzacji - losowo wybieramy transakcje, które wymagają kodu SMS lub autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej.
Jest to ściśle powiązane z naszym algorytmem oceny ryzyka, który jest poufny. Stanowi to dodatkowe zabezpieczenie naszego systemu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |