23-06-2018 00:46
Witam, przeczytałem właśnie w internecie, że ING chce wprowadzić autoryzację Blik za pomocą TouchID/FaceID, i mam pytanie kiedy o nastąpi? Przy okazji, dlaczego nie wprowadzicie pełnej autoryzacji mobilnej dla wszystkich przelewów wykonywanych w portalu transakcyjnym? Klient powinien mieć do wyboru czy chce mieć autoryzację sms czy mobilną, a nie narzucaną przez Bank.
23-06-2018 21:20
MreaperS Mamy w planach taką możliwość, ale na ten moment nie możemy wskazać konkretnej daty.
Co do autoryzacji - losowo wybieramy transakcje, które wymagają kodu SMS lub autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej.
Jest to ściśle powiązane z naszym algorytmem oceny ryzyka, który jest poufny. Stanowi to dodatkowe zabezpieczenie naszego systemu.
Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.
29-11-2024
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
29-11-2024
Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.
29-11-2024