05-05-2017 19:29
Mam dwa konta w ING + jedno oszczędnościowe. Ostatnio napotkałam dwa problemy w aplikacji na Androida i na stronie.
W aplikacji kiedy robię szybki przelew nie mogę wybrać innego konta niż OKO. Chciałabym robić przelewy z innego konta, a oszczędności niech sobie leżą w spokoju. W ustawieniach nie ma opcji zmiany.
Na stronie też jest dość u**beep**liwy problem. Kiedy chcę zrobić przelew domyślnie wybrane jest konto , z którego zwykle nie robię przelewów. Kiedyś chyba było inaczej, wyświetlały się wszystkie konta i wybierało się jedno od razu z listy.
Teraz zamiast jednego kliknięcia muszą być dwa. To nie ułatwia życia.
Może trzeba dodać opcję "Konto domyślne"?
07-05-2017 14:39
Diękujemy za przesłane sugestie. Przenalizujemy możliwość zmian.
27-06-2018 15:25
28-06-2018 19:02
Obecnie Szybki przelew działa dla przelewu z konta oszczędnościowego lub Smart Saver. Zapisaliśmy opinię w sprawie zmiany i przekazaliśmy ją do zespołu, który pracuje nad Moje ING mobile.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |