Odpowiedz

Konto do szybkiego przelewu

Mam dwa konta w ING + jedno oszczędnościowe. Ostatnio napotkałam dwa problemy w aplikacji na Androida i na stronie.

W aplikacji kiedy robię szybki przelew nie mogę wybrać innego konta niż OKO. Chciałabym robić przelewy z innego konta, a oszczędności niech sobie leżą w spokoju. W ustawieniach nie ma opcji zmiany.

Na stronie też jest dość u**beep**liwy problem. Kiedy chcę zrobić przelew domyślnie wybrane jest konto , z którego zwykle nie robię przelewów. Kiedyś chyba było inaczej, wyświetlały się wszystkie konta i wybierało się jedno od razu z listy.
Teraz zamiast jednego kliknięcia muszą być dwa. To nie ułatwia życia.

Może trzeba dodać opcję "Konto domyślne"?

Odpowiedz
0 Lajków
Martina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 221 wyświetleń)

Re.: Konto do szybkiego przelewu

Diękujemy za przesłane sugestie. Przenalizujemy możliwość zmian.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 135 wyświetleń)

Re.: Konto do szybkiego przelewu

Nadchodzi ten dzień, w którym zostałem zmuszony do zainstalowania nowej aplikacji mobilnej ING.
I nawet trafiłem na fajną funkcję, która ułatwiłaby życie, ale jak widzę niespełna 3 lata minęło od zgłoszenia użytkownika @Martina a tu dalej bez zmian.

Mamy możliwość wykonania "Szybkiego przelewu" ze skrótu, ale nadal TYLKO z konta oszczędnościowego.
Dlatego się pytam, jaki to "Przelew między Twoimi kontami"?
Prawidłowo ten skrót powinien się teraz nazywać "Przelew z Twojego konta oszczędnościowego".

Proszę o zmianę i możliwość wybrania sobie dowolnych rachunków zarówno obciążanych i uznawanych, bo teraz to jest kpina z użytkowników.

Odpowiedz
0 Lajków
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (6 496 wyświetleń)

Re: Re.: Konto do szybkiego przelewu

Obecnie Szybki przelew działa dla przelewu z konta oszczędnościowego lub Smart Saver. Zapisaliśmy opinię w sprawie zmiany i przekazaliśmy ją do zespołu, który pracuje nad Moje ING mobile.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 437 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy