Odpowiedz

Analiza wydatków v.X

Witam serdecznie,

 

temat podnoszony przez użytkowników kilkukrotnie, ostatni z nich zbyt dawno aby go podnosić ponownie, dlatego ośmieliłem się utworzyć nowe podejście do tematu.

 

Czy na dzień 03.11.2021 r. mamy możliwość aby analizaować swoje wydatki (jak to autorzy mieli na myśli) po swojemu? czyli stworzyć sobie samemu kategorie i ich używać?

 

Z góry dziękuję za jakąś odpowiedź od ludzi którzy mogą coś w tym temacie powiedzieć.

 

Pozdrawiam

Użytkownik Państwa produktu.

Odpowiedz
0 Lajków
sim86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-11-2021
Wiadomość 1 z 3 (5 498 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków v.X

@sim86 Dziękujemy za Twoją wiadomość. Aktualnie nie dajemy jeszcze takiej możliwości. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu, który zajmuje się tym tematem. Gdy będziemy wprowadzać zmiany w tej kwestii na pewno o tym poinformujemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 458 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków v.X

Przestałem liczyć na ING. Używam youneedabudget.com i wg mnie mimo horendalnej ceny warto spróbować.

Jedyne czego mi brakuje to działający import transakcji z ING. Plusem tego serwisu jest to że będę mniej związany z bankiem.

Odpowiedz
0 Lajków
innovate81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-11-2021
Wiadomość 3 z 3 (5 409 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy