Odpowiedz

Analiza wydatków v.X

Witam serdecznie,

 

temat podnoszony przez użytkowników kilkukrotnie, ostatni z nich zbyt dawno aby go podnosić ponownie, dlatego ośmieliłem się utworzyć nowe podejście do tematu.

 

Czy na dzień 03.11.2021 r. mamy możliwość aby analizaować swoje wydatki (jak to autorzy mieli na myśli) po swojemu? czyli stworzyć sobie samemu kategorie i ich używać?

 

Z góry dziękuję za jakąś odpowiedź od ludzi którzy mogą coś w tym temacie powiedzieć.

 

Pozdrawiam

Użytkownik Państwa produktu.

Odpowiedz
0 Lajków
sim86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-11-2021
Wiadomość 1 z 3 (5 515 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków v.X

@sim86 Dziękujemy za Twoją wiadomość. Aktualnie nie dajemy jeszcze takiej możliwości. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu, który zajmuje się tym tematem. Gdy będziemy wprowadzać zmiany w tej kwestii na pewno o tym poinformujemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 475 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków v.X

Przestałem liczyć na ING. Używam youneedabudget.com i wg mnie mimo horendalnej ceny warto spróbować.

Jedyne czego mi brakuje to działający import transakcji z ING. Plusem tego serwisu jest to że będę mniej związany z bankiem.

Odpowiedz
0 Lajków
innovate81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-11-2021
Wiadomość 3 z 3 (5 426 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy