Odpowiedz

Analiza wydatków v.X

Witam serdecznie,

 

temat podnoszony przez użytkowników kilkukrotnie, ostatni z nich zbyt dawno aby go podnosić ponownie, dlatego ośmieliłem się utworzyć nowe podejście do tematu.

 

Czy na dzień 03.11.2021 r. mamy możliwość aby analizaować swoje wydatki (jak to autorzy mieli na myśli) po swojemu? czyli stworzyć sobie samemu kategorie i ich używać?

 

Z góry dziękuję za jakąś odpowiedź od ludzi którzy mogą coś w tym temacie powiedzieć.

 

Pozdrawiam

Użytkownik Państwa produktu.

Odpowiedz
0 Lajków
sim86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-11-2021
Wiadomość 1 z 3 (4 745 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków v.X

@sim86 Dziękujemy za Twoją wiadomość. Aktualnie nie dajemy jeszcze takiej możliwości. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu, który zajmuje się tym tematem. Gdy będziemy wprowadzać zmiany w tej kwestii na pewno o tym poinformujemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 705 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków v.X

Przestałem liczyć na ING. Używam youneedabudget.com i wg mnie mimo horendalnej ceny warto spróbować.

Jedyne czego mi brakuje to działający import transakcji z ING. Plusem tego serwisu jest to że będę mniej związany z bankiem.

Odpowiedz
0 Lajków
innovate81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-11-2021
Wiadomość 3 z 3 (4 656 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy