22-02-2021 10:30
Czy byłaby możliwość wprowadzenia powiadomień mailowych o transakcjach rejestrowanych na koncie prywatnym, tzn. przelewach przychodzących, w bankowości internetowej (nie korzystam z aplikacji mobilnej)?
23-02-2021 10:18
Póki co nie planujemy takiej opcji. Twoją sugestię skierowałam do odpowiedniego zespołu. Niewykluczone, że pojawi się ona w przyszłości.
30-07-2022 13:27
Fajny pomysł i też chciałbym mieć takie powiadomienia, jednak to dało by większe pole do popisu naciągaczom.
Załóżmy sytuację, że dostajesz maila z informacją że Twoje konto zostało pomyślnie obciążone kwotą 10K PLN.
Przeciętny Jan K. wpada w tej sytuacji w panikę i w emocjach działa na ślepo, co przestępcy z chęcią wykorzystają.
Bardzo łatwo jest podszyć się pod dowolnego nadawcę maila i podrobić szatę graficzną. W wiadomości podać kilka spreparowanych linków wyglądających na prawdziwe. Później jest płacz, zgrzytanie zębami i obwinianie banku o marne zabezpieczenia, chociaż bank nie miał z tym nic wspólnego.
03-08-2022 08:50
Chodziło mi tylko o przelewy przychodzące. W innym banku korzystam z takich powiadomień od lat.
06-10-2023 10:45
Zmieniłem bank na ING i bardzo mnie zdziwił brak możliwości powiadomień o przelewach na mail. W Santander mogłem otrzymywać każdy rodzaj powiadomień na mail. Ogólnie nie lubię, gdy bank nie daje możliwości korzystania z usług w taki sposób, jak ktoś chce. Może domyślne ustawienia powinny być takie, żeby pan Janek się nie pogubił, ale powinny istnieć opcje dla użytkowników, aby spersonalizować swoje doświadczenie pod siebie.
Nie podoba mi się filozofia banku. Szczerze mówiąc, przerzuciłem się na ING z Santander ze względu na bardzo niekorzystną ofertę walutową poprzedniego banku. ING ma dobrą ofertę oraz aplikację, ale ma bardzo, bardzo mało opcji, podczas gdy Santander ma najwięcej z wszystkich banków, z którymi miałem do czynienia w swoim życiu.
Wygląda na to, że ING woli narzucić swój sposób używania bankowości internetowej, aby było jak najbezpieczniejsze, ale tym samym nie daje możliwości spersonalizowania swojego doświadczenia dla osób, które wiedzą, co robią. Ale to i tak bzdura, przecież to tylko e-mail — preferencja powiadomień, czy to naprawdę może stanowić zagrożenie dla użytkownika? Jeśli użytkownik nie ma cyfrowej wiedzy, zawsze i wszędzie w internecie stanowi to dla niego zagrożenie.
Rozsądną opcją będzie wprowadzenie opcji powiadomień e-mail oraz dodanie przynajmniej sekcji ustawień "zaawansowanych", żeby były dostępne, ale aby Kowalski Jan z nich raczej nie korzystał.
07-10-2023 11:01
Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |