Odpowiedz

Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Czy byłaby możliwość wprowadzenia powiadomień mailowych o transakcjach rejestrowanych na koncie prywatnym, tzn. przelewach przychodzących, w bankowości internetowej (nie korzystam z aplikacji mobilnej)?

czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
157
55
01-04-2020
Wiadomość 1 z 6 (9 431 wyświetleń)

Re: Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Póki co nie planujemy takiej opcji. Twoją sugestię skierowałam do odpowiedniego zespołu. Niewykluczone, że pojawi się ona w przyszłości. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (9 389 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Fajny pomysł i też chciałbym mieć takie powiadomienia, jednak to dało by większe pole do popisu naciągaczom.
Załóżmy sytuację, że dostajesz maila z informacją że Twoje konto zostało pomyślnie obciążone kwotą 10K PLN.
Przeciętny Jan K. wpada w tej sytuacji w panikę i w emocjach działa na ślepo, co przestępcy z chęcią wykorzystają.
Bardzo łatwo jest podszyć się pod dowolnego nadawcę maila i podrobić szatę graficzną. W wiadomości podać kilka spreparowanych linków wyglądających na prawdziwe. Później jest płacz, zgrzytanie zębami i obwinianie banku o marne zabezpieczenia, chociaż bank nie miał z tym nic wspólnego.

Odpowiedz
0 Lajków
Starski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-07-2022
Wiadomość 3 z 6 (7 470 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Chodziło mi tylko o przelewy przychodzące. W innym banku korzystam z takich powiadomień od lat.

czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
157
55
01-04-2020
Wiadomość 4 z 6 (7 388 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Zmieniłem bank na ING i bardzo mnie zdziwił brak możliwości powiadomień o przelewach na mail. W Santander mogłem otrzymywać każdy rodzaj powiadomień na mail. Ogólnie nie lubię, gdy bank nie daje możliwości korzystania z usług w taki sposób, jak ktoś chce. Może domyślne ustawienia powinny być takie, żeby pan Janek się nie pogubił, ale powinny istnieć opcje dla użytkowników, aby spersonalizować swoje doświadczenie pod siebie.

Nie podoba mi się filozofia banku. Szczerze mówiąc, przerzuciłem się na ING z Santander ze względu na bardzo niekorzystną ofertę walutową poprzedniego banku. ING ma dobrą ofertę oraz aplikację, ale ma bardzo, bardzo mało opcji, podczas gdy Santander ma najwięcej z wszystkich banków, z którymi miałem do czynienia w swoim życiu.

 

Wygląda na to, że ING woli narzucić swój sposób używania bankowości internetowej, aby było jak najbezpieczniejsze, ale tym samym nie daje możliwości spersonalizowania swojego doświadczenia dla osób, które wiedzą, co robią. Ale to i tak bzdura, przecież to tylko e-mail — preferencja powiadomień, czy to naprawdę może stanowić zagrożenie dla użytkownika? Jeśli użytkownik nie ma cyfrowej wiedzy, zawsze i wszędzie w internecie stanowi to dla niego zagrożenie.

 

Rozsądną opcją będzie wprowadzenie opcji powiadomień e-mail oraz dodanie przynajmniej sekcji ustawień "zaawansowanych", żeby były dostępne, ale aby Kowalski Jan z nich raczej nie korzystał.

Odpowiedz
0 Lajków
kzwoinski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-10-2023
Wiadomość 5 z 6 (5 085 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 6 z 6 (5 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy