Odpowiedz

Potwierdzenie sms każdej transakcji

Prośba o wyjaśnienie, dlaczego nie ma możliwości potwierdzania każdej transakcji kodem sms. W praktyce wyklucza to danie pracownikowi pełnomocnictwa to sporządzania przelewów. 

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 1 z 9 (10 040 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

@eMarcinos o sposobie potwierdzenia dyspozycji (przelewów) decyduje algorytm bankowy. Jest to forma zabezpieczenia procesu.Jeśli pracownik jest upoważniony do zlecania przelewu, to ma możliwość jego potwierdzenia. Potwierdzenia realizuje za pomocą kodów sms lub w aplikacja bankowej Moje ING mobile. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 9 (10 002 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Dziękuje za odpowiedź. To oczywiście już wiedziałem wcześniej. Intencja mojego pytania była inna. Kiedy to z oczywistych względów błędne rozwiązanie zostanie poprawione.

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 3 z 9 (9 982 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Nie planujemy zmieniać ani rezygnować z tego sposobu potwierdzania transakcji. Dziękujemy za Twój głos w tej kwestii.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (9 933 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Troszkę dziwna jest taka nonszalancka odpowiedź ze strony pracownika banku, w sytuacji, gdy klient wskazuje na lukę bezpieczeństwa w systemie. Przecież obecny sposób zabezpieczania transakcji powoduje,że nasze pieniądze NIE SĄ BEZPIECZNE. Dowolna osoba, która uzyska dostęp do konta może sobie zrobić przelew, który tylko w losowych przypadkach jest zabezpieczany sms-em. Dodatkowo system ING nie pozwala na anulowanie takiego przelewu, co jest też bardzo niebezpiecznym i trudnym do zrozumienia rozwiązaniem. Poza tym wyjątkowo niepraktyczna jest brak możliwości kolejkowania przelewów i ich potwierdzania w oddzielnym kroku. Też trudno to zrozumieć. Proszę przeanalizować rozwiązania konkurencji i jakoś uargumentować Państwa podejście, a nie udzielać odpowiedzi typu "nie bo nie".

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 5 z 9 (9 932 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

@eMarcinos Dziękuję za Twoją wiadomość i przesłane sugestie. Każdy głos klienta jest dla nas ważny. To dzięki niemu możemy zmieniać naszą bankowość internetową na lepszą i zawsze analizujemy pojawiające się opinie. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu, który jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i Moje ING. Mimo, iż teraz nie planujemy zmian w tym zakresie możliwe, że wprowadzimy je w przyszłości. Więcej informacji o bezpiecznym bankowaniu i bezpieczeństwie Mojego ING przeczytasz tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 6 z 9 (9 877 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Ok. Liczę, że w ciągu kilku dni pojawi się tu jakaś merytoryczna odpowiedź ze strony zespołu bezpieczeństwa.

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 7 z 9 (9 854 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Witam

Co się dzieje w tej sprawie?

Problem niestety cały czas występuje, a nie ma żadnej nowej odpowiedzi ze strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 8 z 9 (9 523 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Witaj,
na ten moment nie mamy nowych informacji w tym temacie. 
Jeśli coś się zmieni, to na pewno będziemy o tym informować. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 9 z 9 (9 457 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy