Odpowiedz

Potwierdzenie sms każdej transakcji

Prośba o wyjaśnienie, dlaczego nie ma możliwości potwierdzania każdej transakcji kodem sms. W praktyce wyklucza to danie pracownikowi pełnomocnictwa to sporządzania przelewów. 

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 1 z 9 (8 462 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

@eMarcinos o sposobie potwierdzenia dyspozycji (przelewów) decyduje algorytm bankowy. Jest to forma zabezpieczenia procesu.Jeśli pracownik jest upoważniony do zlecania przelewu, to ma możliwość jego potwierdzenia. Potwierdzenia realizuje za pomocą kodów sms lub w aplikacja bankowej Moje ING mobile. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 9 (8 424 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Dziękuje za odpowiedź. To oczywiście już wiedziałem wcześniej. Intencja mojego pytania była inna. Kiedy to z oczywistych względów błędne rozwiązanie zostanie poprawione.

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 3 z 9 (8 404 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Nie planujemy zmieniać ani rezygnować z tego sposobu potwierdzania transakcji. Dziękujemy za Twój głos w tej kwestii.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (8 355 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Troszkę dziwna jest taka nonszalancka odpowiedź ze strony pracownika banku, w sytuacji, gdy klient wskazuje na lukę bezpieczeństwa w systemie. Przecież obecny sposób zabezpieczania transakcji powoduje,że nasze pieniądze NIE SĄ BEZPIECZNE. Dowolna osoba, która uzyska dostęp do konta może sobie zrobić przelew, który tylko w losowych przypadkach jest zabezpieczany sms-em. Dodatkowo system ING nie pozwala na anulowanie takiego przelewu, co jest też bardzo niebezpiecznym i trudnym do zrozumienia rozwiązaniem. Poza tym wyjątkowo niepraktyczna jest brak możliwości kolejkowania przelewów i ich potwierdzania w oddzielnym kroku. Też trudno to zrozumieć. Proszę przeanalizować rozwiązania konkurencji i jakoś uargumentować Państwa podejście, a nie udzielać odpowiedzi typu "nie bo nie".

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 5 z 9 (8 354 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

@eMarcinos Dziękuję za Twoją wiadomość i przesłane sugestie. Każdy głos klienta jest dla nas ważny. To dzięki niemu możemy zmieniać naszą bankowość internetową na lepszą i zawsze analizujemy pojawiające się opinie. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu, który jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i Moje ING. Mimo, iż teraz nie planujemy zmian w tym zakresie możliwe, że wprowadzimy je w przyszłości. Więcej informacji o bezpiecznym bankowaniu i bezpieczeństwie Mojego ING przeczytasz tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 9 (8 299 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Ok. Liczę, że w ciągu kilku dni pojawi się tu jakaś merytoryczna odpowiedź ze strony zespołu bezpieczeństwa.

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 7 z 9 (8 276 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Witam

Co się dzieje w tej sprawie?

Problem niestety cały czas występuje, a nie ma żadnej nowej odpowiedzi ze strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
eMarcinos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
31-05-2019
Wiadomość 8 z 9 (7 945 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie sms każdej transakcji

Witaj,
na ten moment nie mamy nowych informacji w tym temacie. 
Jeśli coś się zmieni, to na pewno będziemy o tym informować. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 9 z 9 (7 879 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Re.: Dramatycznie długi czas oczekiwania na decyzję ws. kredytu hipotecznego

Ile czasu trwał etap operatu robiony przez ING?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy