07-03-2017 19:05
Błąd znany. Poczekaj dzień, dwa i będzie można zmienic kategorię dla tej transakcji.
Bank oczywiście twierdzi, że wszystko działa poprawnie.
08-03-2017 07:17
@Konto usunięte mam prośbę, wyślij nam proszę tą wiadomość w bankowości razem z załączonym screenem. Łatwiej nam to będzie przeanalizować. Przez forum nie mamy wglądu do Twoich danych.
08-03-2017 08:46
@dawidtkategorie można zmienić, jeżeli nie zaznaczymy aby system robił to na przyszłość sam, to wszystko działa bez problemu.
Jeżeli chcemy "nauczyć" system zapamiętywania (zaznaczenie znacznika) to otrzymujemy komunikat.
@KatarzynaAwiadomość z systemu Moje ING wysłana.
Pozdrawiam.
13-03-2017 11:19
@Konto usunięte no właśnie nie zawsze. Upieram się jednak przy tym, że system działa tak wolno, że potwrzebuje dnia-dwóch żeby pokojarzyć transakcje.
03-04-2017 08:11
Kategorii nie da się już zmienić wogóle. Czy to przez zaznaczenie "na przyszłość" czy bez tej opcji.
Przeglądarka Firefox, Windows 7.
03-04-2017 16:47
mcumberpl pisze:
Kategorii nie da się już zmienić wogóle. Czy to przez zaznaczenie "na przyszłość" czy bez tej opcji.
Przeglądarka Firefox, Windows 7.
Wiemy o tym i błąd mamy zgłoszony. Nasz dział techniczny to analizuje. Dziękuję za przesłane informacje.
06-04-2017 21:43 | Edytowano: 06-04-2017 21:45
07-04-2017 04:21
U mnie niestety nie daje się zmienić kategorii. Sprawdziłem ponownie. Z tego powodu odpuściłem temat i z systemu wypadł u mnie ciekawy w sumie moduł. Czekam na poprawę błedu, z tym, że wracać o ileś tygodni wstecz i uzupełniać, zmieniać "gotówki" nie bardzo będzie precyzyjne. Tu kłania się opcja paragonów. Dodałbym paragon do operacji i wiedział na co poszła ta gotówka.
Pozdrawiam
08-04-2017 08:31
Dziękujemy za przesłane sugestie. Paragony udostępnimy w drugim kwartale tego roku.
20-04-2017 08:31
Zmiana Kategorie poprawione, błąd usunięty. Przynajmniej u mnie w tej chwili działa i nawet wsteczne "gotówki" udało mi się zminieć.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |