07-03-2017 19:05
Błąd znany. Poczekaj dzień, dwa i będzie można zmienic kategorię dla tej transakcji.
Bank oczywiście twierdzi, że wszystko działa poprawnie.
08-03-2017 07:17
@Konto usunięte mam prośbę, wyślij nam proszę tą wiadomość w bankowości razem z załączonym screenem. Łatwiej nam to będzie przeanalizować. Przez forum nie mamy wglądu do Twoich danych.
08-03-2017 08:46
@dawidtkategorie można zmienić, jeżeli nie zaznaczymy aby system robił to na przyszłość sam, to wszystko działa bez problemu.
Jeżeli chcemy "nauczyć" system zapamiętywania (zaznaczenie znacznika) to otrzymujemy komunikat.
@KatarzynaAwiadomość z systemu Moje ING wysłana.
Pozdrawiam.
13-03-2017 11:19
@Konto usunięte no właśnie nie zawsze. Upieram się jednak przy tym, że system działa tak wolno, że potwrzebuje dnia-dwóch żeby pokojarzyć transakcje.
03-04-2017 08:11
Kategorii nie da się już zmienić wogóle. Czy to przez zaznaczenie "na przyszłość" czy bez tej opcji.
Przeglądarka Firefox, Windows 7.
03-04-2017 16:47
mcumberpl pisze:
Kategorii nie da się już zmienić wogóle. Czy to przez zaznaczenie "na przyszłość" czy bez tej opcji.
Przeglądarka Firefox, Windows 7.
Wiemy o tym i błąd mamy zgłoszony. Nasz dział techniczny to analizuje. Dziękuję za przesłane informacje.
06-04-2017 21:43 | Edytowano: 06-04-2017 21:45
07-04-2017 04:21
U mnie niestety nie daje się zmienić kategorii. Sprawdziłem ponownie. Z tego powodu odpuściłem temat i z systemu wypadł u mnie ciekawy w sumie moduł. Czekam na poprawę błedu, z tym, że wracać o ileś tygodni wstecz i uzupełniać, zmieniać "gotówki" nie bardzo będzie precyzyjne. Tu kłania się opcja paragonów. Dodałbym paragon do operacji i wiedział na co poszła ta gotówka.
Pozdrawiam
08-04-2017 08:31
Dziękujemy za przesłane sugestie. Paragony udostępnimy w drugim kwartale tego roku.
20-04-2017 08:31
Zmiana Kategorie poprawione, błąd usunięty. Przynajmniej u mnie w tej chwili działa i nawet wsteczne "gotówki" udało mi się zminieć.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |