Odpowiedz

Re.: Planowanie i budżet

Błąd znany. Poczekaj dzień, dwa i będzie można zmienic kategorię dla tej transakcji.

Bank oczywiście twierdzi, że wszystko działa poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 11 z 27 (24 438 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

@Konto usunięte mam prośbę, wyślij nam proszę tą wiadomość w bankowości razem z załączonym screenem. Łatwiej nam to będzie przeanalizować. Przez forum nie mamy wglądu do Twoich danych.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 12 z 27 (24 427 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

@dawidtkategorie można zmienić, jeżeli nie zaznaczymy aby system robił to na przyszłość sam, to wszystko działa bez problemu.

Jeżeli chcemy "nauczyć" system zapamiętywania (zaznaczenie znacznika) to otrzymujemy komunikat.

 

@KatarzynaAwiadomość z systemu Moje ING wysłana.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 27 (24 421 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

@Konto usunięte no właśnie nie zawsze. Upieram się jednak przy tym, że system działa tak wolno, że potwrzebuje dnia-dwóch żeby pokojarzyć transakcje.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 14 z 27 (24 356 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

Kategorii nie da się już zmienić wogóle. Czy to przez zaznaczenie "na przyszłość" czy bez tej opcji.

Przeglądarka Firefox, Windows 7.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 27 (24 117 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet


mcumberpl pisze:

Kategorii nie da się już zmienić wogóle. Czy to przez zaznaczenie "na przyszłość" czy bez tej opcji.

Przeglądarka Firefox, Windows 7.


Wiemy o tym i błąd mamy zgłoszony. Nasz dział techniczny to analizuje. Dziękuję za przesłane informacje.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 16 z 27 (24 087 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

[ Edytowane ]
No i właśnie teraz chciałam w aplikacji mobilnej zapisać kategorię z opcją zapamiętania i dzieje się u mnie to samo co u @Konto usunięte. Natomiast bez zaznaczenia opcji zapamiętania da się zmienić.
Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 17 z 27 (23 964 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

U mnie niestety nie daje się zmienić kategorii. Sprawdziłem ponownie. Z tego powodu odpuściłem temat i z systemu wypadł u mnie ciekawy w sumie moduł. Czekam na poprawę błedu, z tym, że wracać o ileś tygodni wstecz i uzupełniać, zmieniać "gotówki" nie bardzo będzie precyzyjne. Tu kłania się opcja paragonów. Dodałbym paragon do operacji i wiedział na co poszła ta gotówka. 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 27 (23 945 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

Dziękujemy za przesłane sugestie. Paragony udostępnimy w drugim kwartale tego roku.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 19 z 27 (23 898 wyświetleń)

Re.: Planowanie i budżet

Zmiana Kategorie poprawione, błąd usunięty. Przynajmniej u mnie w tej chwili działa i nawet wsteczne "gotówki" udało mi się zminieć.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 20 z 27 (23 557 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy