05-12-2020 23:03
Mi makler już działa.
05-12-2020 23:38 | Edytowano: 05-12-2020 23:40
Podobnie u mnie, makler w tej chwili wrócił. Niestety póki co nie ma dostępu do notowań (historii).
05-12-2020 23:53
Już z powrotem nie działa
05-12-2020 23:54
I znowu działa, pewnie sobie coś testują.
06-12-2020 00:08
06-12-2020 05:54
06-12-2020 07:50 | Edytowano: 06-12-2020 07:58
Działa
06-12-2020 08:08
Działa do kolejnej awarii
06-12-2020 08:47
U mnie nie dziala 8:46
06-12-2020 09:16
Moduł makler jest już dostępny, ale w trakcie dnia mogą pojawiać się jeszcze utrudnienia z dostępem do kont maklerskich ze względu na prace nad naszymi systemami. Nie powinny być one długie.
Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing
... 30-05-2023Dzień dobry,
Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy
... 30-05-2023Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić
29-05-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |