Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Mi makler już działa. 

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 421 z 594 (5 962 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Podobnie u mnie, makler w tej chwili wrócił. Niestety póki co nie ma dostępu do notowań (historii).

Odpowiedz
0 Lajków
PawelGPL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
02-12-2020
Wiadomość 422 z 594 (5 899 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Już z powrotem nie działa

Odpowiedz
0 Lajków
rpx1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
3
05-12-2020
Wiadomość 423 z 594 (5 861 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

I znowu działa, pewnie sobie coś testują.

Odpowiedz
0 Lajków
rpx1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
3
05-12-2020
Wiadomość 424 z 594 (5 854 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Udało się! W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować. W trakcie weekendu mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem.
Bardzo przepraszamy za awarię. Mamy pełną świadomość sytuacji w jakiej postawiliśmy naszych klientów. W związku z tym:
  • podjęliśmy decyzję, że do końca grudnia tego roku wszyscy klienci Biura Maklerskiego ING będą mogli zawierać transakcje bez prowizji maklerskiej,
  • powołamy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji.
Na stronie banku udostępnimy szczegółowy raport wyjaśniający powody awarii oraz opisujący przebieg prac naprawczych. Potrzebujemy na to kilku dni, aby dokładnie przeanalizować zaistniałą sytuację z zewnętrznym dostawcą systemu.
---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
133
10-08-2015
Wiadomość 425 z 594 (5 830 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

prowizje powiiniscie wycofac do konca stycznia . a co z platnym kontem jestesmy poszkodowani faktem ze elastyczne ma darmpnwszystko a aktywne mimo ze bez prowizji to trzeba placic . jak rowno to rowno...
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 426 z 594 (5 713 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Działa

ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 427 z 594 (5 682 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Działa do kolejnej awarii Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
lol
lol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
04-12-2020
Wiadomość 428 z 594 (5 658 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

U mnie nie dziala 8:46

Odpowiedz
0 Lajków
mikesz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-12-2020
Wiadomość 429 z 594 (5 630 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Moduł makler jest już dostępny, ale w trakcie dnia mogą pojawiać się jeszcze utrudnienia z dostępem do kont maklerskich ze względu na prace nad naszymi systemami. Nie powinny być one długie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
694
220
12-10-2015
Wiadomość 430 z 594 (5 602 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

W poprzednim harmonogramie miałem wszystkie raty po 304zł. Dziś dostałem nowy harmonogram w którym najbliższa październikowa rata to 712zl a każda kolejna to 304zł. Dlaczego tak jest? Mam WIBOR 6, kol...

01-10-2022
sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Dosłam dziś w nocy  (godz.01:01) sms treści:

ING Bank Śląski:Nic się nie martw, Twoja karta jest już zastrzeżona ...

 

Nie zastrzegałam karty i w  Moim ING na szczęście karty są nadal aktywne.

 

Czy to błą

...

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy