Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

teraz będziey wyglądać jak surykatki z norki, raz działa, raz nie działa

wchodzę na konto i nie mam tam zakładki makler ...

 

a teraz mam

ciekawe na jak długo

 

"łaskawa propozycja" o braku prowizji do końca roku, to dla mnie kpina

 

 

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 431 z 597 (10 773 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]
To ma być rekompensata? To jest ŻART A NIE REKOMPENSATA!!!!! Traktujecie ludzi jak bydło!!! Prowizja powinna być zniesiona co najmniej na kilka miesięcy po tym co zrobiliście swoim klientom!!! JAK TAK MOŻNA TRAKTOWAĆ LUDZI??? MY JAKO WASI KLIENCI MAMY SIĘ NA TO TERAZ TAK ZWYCZAJNIE ZGODZIĆ, TAK???
marost8067
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
05-12-2020
Wiadomość 432 z 597 (10 763 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Na tą chwilę kończę uczestnictwo na forum. Jutro listem poleconym składam reklamację. Dziękuję wszystkim za bardzo ciekawe wpisy, moderatorom też.

ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 433 z 597 (10 756 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

I zgadzam się z przedmówca - to jest KPINA!!! ŻART!!! ROBICIE SOBIE Z NAS ŻARTY.
marost8067
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
05-12-2020
Wiadomość 434 z 597 (10 748 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]
Historia konta nie dziala u mnie poprawnie. Nie wodac wplat i wyplat np. Pokazuje sie jakies kwoty od czapy.
Odpowiedz
0 Lajków
q3sebo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
8
22-10-2020
Wiadomość 435 z 597 (10 715 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Dziś ustawiamy jeszcze nasz system i może to być związane właśnie z naszymi pracami. Jeżeli do jutra nic się nie zmieni, to proszę zadzwoń do naszych maklerów pod numer 32 357 00 32 w godzinach 8-18 lub wyślij im wiadomość w module makler. Warto również wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 436 z 597 (10 613 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

"Moduł makler jest już dostępny, ale w trakcie dnia mogą pojawiać się jeszcze utrudnienia z dostępem"

No super. Jest dostepny chociaz moze byc niedostepny...

A co jutro - bedzie dostepny lub moze byc niedostepny, lub jutro wam powiemy czy jak bedzie niedostepny to jescze wam powiemy kiedy moze byc dostepny lub nie :-)

Odpowiedz
0 Lajków
mikesz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-12-2020
Wiadomość 437 z 597 (10 600 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Prowizja 0 zł jest już ustawiona w systemie. Dla zleceń, które złożyliście od wczorajszego uruchomienia Maklera i w których prowizja była naliczona, będziemy zwracać jej wartość. Zwrotu dokonamy na konto maklerskie, po wykonaniu zlecenia na Giełdzie.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 438 z 597 (10 595 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Witam,

U mnie całkowicie zniknął makler oraz środki które tam miałem są w tym momencie niewidoczne czy ktoś jeszcze ma taki problem ? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ajsky007
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-12-2020
Wiadomość 439 z 597 (10 589 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Pracujemy jeszcze nad ustawieniami systemu. W związku z tym dziś jeszcze mogą pojawiać się u niektórych osób czasowe niedostępności konta maklerskiego. Wtedy zazwyczaj pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki lub wylogowanie się z Mojego ING na około pół godziny.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 440 z 597 (10 581 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy