Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

teraz będziey wyglądać jak surykatki z norki, raz działa, raz nie działa

wchodzę na konto i nie mam tam zakładki makler ...

 

a teraz mam

ciekawe na jak długo

 

"łaskawa propozycja" o braku prowizji do końca roku, to dla mnie kpina

 

 

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 431 z 597 (6 832 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]
To ma być rekompensata? To jest ŻART A NIE REKOMPENSATA!!!!! Traktujecie ludzi jak bydło!!! Prowizja powinna być zniesiona co najmniej na kilka miesięcy po tym co zrobiliście swoim klientom!!! JAK TAK MOŻNA TRAKTOWAĆ LUDZI??? MY JAKO WASI KLIENCI MAMY SIĘ NA TO TERAZ TAK ZWYCZAJNIE ZGODZIĆ, TAK???
marost8067
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
05-12-2020
Wiadomość 432 z 597 (6 822 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Na tą chwilę kończę uczestnictwo na forum. Jutro listem poleconym składam reklamację. Dziękuję wszystkim za bardzo ciekawe wpisy, moderatorom też.

ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 433 z 597 (6 815 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

I zgadzam się z przedmówca - to jest KPINA!!! ŻART!!! ROBICIE SOBIE Z NAS ŻARTY.
marost8067
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
05-12-2020
Wiadomość 434 z 597 (6 807 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]
Historia konta nie dziala u mnie poprawnie. Nie wodac wplat i wyplat np. Pokazuje sie jakies kwoty od czapy.
Odpowiedz
0 Lajków
q3sebo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
8
22-10-2020
Wiadomość 435 z 597 (6 774 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Dziś ustawiamy jeszcze nasz system i może to być związane właśnie z naszymi pracami. Jeżeli do jutra nic się nie zmieni, to proszę zadzwoń do naszych maklerów pod numer 32 357 00 32 w godzinach 8-18 lub wyślij im wiadomość w module makler. Warto również wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
225
12-10-2015
Wiadomość 436 z 597 (6 672 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

"Moduł makler jest już dostępny, ale w trakcie dnia mogą pojawiać się jeszcze utrudnienia z dostępem"

No super. Jest dostepny chociaz moze byc niedostepny...

A co jutro - bedzie dostepny lub moze byc niedostepny, lub jutro wam powiemy czy jak bedzie niedostepny to jescze wam powiemy kiedy moze byc dostepny lub nie :-)

Odpowiedz
0 Lajków
mikesz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-12-2020
Wiadomość 437 z 597 (6 659 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Prowizja 0 zł jest już ustawiona w systemie. Dla zleceń, które złożyliście od wczorajszego uruchomienia Maklera i w których prowizja była naliczona, będziemy zwracać jej wartość. Zwrotu dokonamy na konto maklerskie, po wykonaniu zlecenia na Giełdzie.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
133
10-08-2015
Wiadomość 438 z 597 (6 654 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Witam,

U mnie całkowicie zniknął makler oraz środki które tam miałem są w tym momencie niewidoczne czy ktoś jeszcze ma taki problem ? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ajsky007
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-12-2020
Wiadomość 439 z 597 (6 648 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Pracujemy jeszcze nad ustawieniami systemu. W związku z tym dziś jeszcze mogą pojawiać się u niektórych osób czasowe niedostępności konta maklerskiego. Wtedy zazwyczaj pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki lub wylogowanie się z Mojego ING na około pół godziny.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
225
12-10-2015
Wiadomość 440 z 597 (6 640 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing

...

30-05-2023
Brak dostępu do Archiwum dokumentów

Dzień dobry,

Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy

...

30-05-2023
Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić 

29-05-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy