06-12-2020 09:50 | Edytowano: 06-12-2020 09:53
teraz będziey wyglądać jak surykatki z norki, raz działa, raz nie działa
wchodzę na konto i nie mam tam zakładki makler ...
a teraz mam
ciekawe na jak długo
"łaskawa propozycja" o braku prowizji do końca roku, to dla mnie kpina
06-12-2020 09:55 | Edytowano: 06-12-2020 10:02
06-12-2020 09:57
Na tą chwilę kończę uczestnictwo na forum. Jutro listem poleconym składam reklamację. Dziękuję wszystkim za bardzo ciekawe wpisy, moderatorom też.
06-12-2020 10:01
06-12-2020 10:18 | Edytowano: 06-12-2020 10:23
06-12-2020 11:34
Dziś ustawiamy jeszcze nasz system i może to być związane właśnie z naszymi pracami. Jeżeli do jutra nic się nie zmieni, to proszę zadzwoń do naszych maklerów pod numer 32 357 00 32 w godzinach 8-18 lub wyślij im wiadomość w module makler. Warto również wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
06-12-2020 11:46
"Moduł makler jest już dostępny, ale w trakcie dnia mogą pojawiać się jeszcze utrudnienia z dostępem"
No super. Jest dostepny chociaz moze byc niedostepny...
A co jutro - bedzie dostepny lub moze byc niedostepny, lub jutro wam powiemy czy jak bedzie niedostepny to jescze wam powiemy kiedy moze byc dostepny lub nie :-)
06-12-2020 11:48
Prowizja 0 zł jest już ustawiona w systemie. Dla zleceń, które złożyliście od wczorajszego uruchomienia Maklera i w których prowizja była naliczona, będziemy zwracać jej wartość. Zwrotu dokonamy na konto maklerskie, po wykonaniu zlecenia na Giełdzie.
06-12-2020 11:51
Witam,
U mnie całkowicie zniknął makler oraz środki które tam miałem są w tym momencie niewidoczne czy ktoś jeszcze ma taki problem ?
06-12-2020 11:56
Pracujemy jeszcze nad ustawieniami systemu. W związku z tym dziś jeszcze mogą pojawiać się u niektórych osób czasowe niedostępności konta maklerskiego. Wtedy zazwyczaj pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki lub wylogowanie się z Mojego ING na około pół godziny.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |