04-12-2020 13:06
Ktoś coś napisze mądrego - czy pracujecie tylko do 13.00
04-12-2020 13:07
Minęła 13:00, ale nie jesteśmy jeszcze gotowi na uruchomienie. Intensywnie pracujemy nad przywracaniem i łączeniem wszystkich zaległych transakcji. Postaramy się jak najszybciej podać kolejny spodziewany termin udostępnienia.
04-12-2020 13:07 | Edytowano: 04-12-2020 13:07
Minęła 13:00, ale nie jesteśmy jeszcze gotowi na uruchomienie. Intensywnie pracujemy nad przywracaniem i łączeniem wszystkich zaległych transakcji. Postaramy się jak najszybciej podać kolejny spodziewany termin udostępnienia.
04-12-2020 13:08
Do świąt niedaleko...
04-12-2020 13:08
Jest komunikat.
Podane, że 13.92, ale wrzucili 13.05
Piątek, 13:02 (46 godzina niedostępności)
Minęła 13:00, ale nie jesteśmy jeszcze gotowi na uruchomienie. Intensywnie pracujemy nad przywracaniem i łączeniem wszystkich zaległych transakcji. Postaramy się jak najszybciej podać kolejny spodziewany termin udostępnienia.
04-12-2020 13:09
No to niezły dostawca. ***a oracle x D
04-12-2020 13:09
Chyba Wielkanocnych...
04-12-2020 13:09
Pojawi się wpis:
To był pracowity poranek jak poprzednie 40 parę godzin , niestety przepraszamy bo pani Zenia rozlała kawę na serwer a pan informatyk nie zrobił "zapisz jako.." i zamiast enter wcisnął escape . Przepraszamy i trzymajcie kciuki... walczymy lepiej jak w powstaniu warszawskim...
Jak podobała ci się moja odpowiedź daj lika
Pozdrawia zmęczony ciągłą walką zespół
04-12-2020 13:09
Jaki jest sens podawać terminy których się nie dotrzymuje?
04-12-2020 13:11
"Intensywnie pracujemy"
"Postaramy się jak najszybciej"
Czy to są paski z TVP Info?
Optymizm - dziękuję jestem już spokojniejszy.
Czyli rozumiem, że na konto nie dostanę całej wartości nominalnej obligacji, tylko będzie ona już pomniejszona o odprowadzony podatek?
30-05-2023Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing
... 30-05-2023Dzień dobry,
Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy
... 30-05-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |