03-12-2020 09:31
03-12-2020 09:32
Proszę podać informację gdzie można składać reklamacje o rekompensatę !
03-12-2020 09:34
@ewelina odpowiedziałam na Twoje pytanie w tym wątku
03-12-2020 09:37
normalnie katastrofa, ostatnia awaria miała miejsce 16 listopada, na maila w tej sprawie dostałem suchą odpowiedź w stylu była ponad godzinna awaria, przepraszamy, jak nie masz dalej łączności skontaktuj się, ponowiłem więc maila "
Dziękuje za odpowiedź, niezbyt satysfakcjonującą, ale jednak. To, że była przeszło godzinna awaria to wiemy, to, że nie zdarzyło się to incydentalnie też wiemy, informacja w tym zakresie nie była potrzebna. Liczyłem na inną próbę wyjścia z twarzą z tej sytuacji, choćby w postaci, nie wiem, zwrotu prowizji za jakiś okres, udostępnienia arkusza zleceń w ilości ofert większej niż 1 darmowa, przyznania dostępu do statici w następnym roku itp. Możliwości było i jeszcze jest dużo. Dam sobie jeszcze czas przed podjęciem decyzji bowiem sucha infomacja o awarii i przepraszam tu nie wystarczy."
i co ? i jajco, nawet się nikt nie pofatygował odpowiedzieć, a awarii takich była całkiem sporo, mógłbym nawet dokładne daty tu przytoczyć, bo wiem kiedy poniosłem straty inwestycyjne z powodu "odcięcia od koryta" i straty z tytułu nie podjęcia zyskownych transakcji także z tytułu "odcięcia od koryta" i braku możliwości reakcji na zmieniającą się sytuację
moja prowizja jak zapewne dostanę niebawem rozliczenie, będzie mała, liczona w tysiącach złotych, ale nawet tak małego klienta już straciliście
03-12-2020 09:42
dodzwonienie się do biura maklerskiego, po 15 minutach słuchaniu muzyczki dalej zerowe... a to też świadczy o profesjonaliźmie instytucji, to zatrudnijcie więcej konsultantów w kubikach, zadzwoniłem sobie na infolinię zwykłą i ... przepraszamy ale wszyscy nasi konsultanci są zajęci i ... rozłączyło
gratuluję biznesowego podejścia
a ranking 1szego biura maklerskiego jest tu najwyraźniej nieporozumieniem, najkulturalniej pisząc
03-12-2020 09:42
Dokładnie, tylko popatrzcie że my jako "mali" też dajemy zarobić ing czy innemu bankowi. Jeśli kilkaset (a po takich jajach to i może tysiące) ludzi się wkurzy to ing w skali roku straci naprawdę niezly hajs. No ale co się dziwić, widocznie studenty im składają tego maklera
03-12-2020 09:43
03-12-2020 09:45
To, że nie pierwszy raz jest problem z kontem maklerskim robi się już normą... Rozumiem, że Bank nie radzi sobie z problemem ale dlaczego nie ma możliwości połączenia się z infolinią w celu złożenia zlecenia telefonicznego maklerowi? Telefony po prostu milczą brak kontaktu...
03-12-2020 09:47
Kobieta na infolinii twierdzi, że "pracują nad rozwiązaniem w jak najkrótszym czasie".
Ja właśnie przeglądam oferty konkurencji...
03-12-2020 09:47
powiadomiłem już gazetę parkiet, ludzie ogarnijcie się w tym banku
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |