Odpowiedz

NIC NIE DZIAŁA!

Poważny bank! Śmiechu warte! Zalogować się nawet nie da!

Odpowiedz
0 Lajków
Makrel123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
4
03-12-2020
Wiadomość 1 z 6 (9 410 wyświetleń)

Re: NIC NIE DZIAŁA!

Emotikon: Smutny Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełny dostęp do Mojego ING. Przepraszamy za utrudnienia. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (9 361 wyświetleń)

Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Nie no - zalogować sie da, ale oczywiscie w tym żenującym banku nic wiecej się nie da zrobić. Nawet przelewu bo po wprowadzeniu numeru konta nic sie nie pojawia...

No ale przecież ING wprowadziło "magiczne, nowoczesne bąble", żeby wszystko działało lepiej. To nic, że od momentu aktualizacji praktycznie co 2-3 tygodnie jest "przerwa techniczna" i okresowo co rusz sie coś sypie losowe... no do jasnej anielki! Tak ma wygladać bank?!
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 6 (9 278 wyświetleń)

Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Brawo ing. Szczęśliwie tym razem bez strat. Jeszcze raz brawo!!!
Odpowiedz
0 Lajków
zaraza13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-03-2021
Wiadomość 4 z 6 (9 200 wyświetleń)

Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

@wojciech nie możemy przewidzieć każdej sytuacji, a tym bardziej awarii. Jak tylko pojawił się problem z naszym systemem to zaczęliśmy działać. Teraz już większość funkcji Mojego ING jest dostępne. Możesz zrobić przelew w bankowości.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (9 194 wyświetleń)

Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".

 

Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.

 

Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę zabezpieczeń i nawet jak się coś dzieje to automatycznie się przełączają na backup. A w ING tylko dobra mina do złej gry i tłumaczenie że "takie życie".

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 6 z 6 (9 179 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob

...

29-04-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Zgodnie z postanowieniami umowy kredytowej okres obowiązywania stałej stopy wynosi 60 miesięcy i nie ulega przedłużeniu. Na mocy art. 73 ust. 10 ustawy z dnia 07.07.2022r. o finansowaniu społecznościo

...

29-04-2024
Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Widzę że są takie karty dla użytkownika indywidualnego.
Czy jest również dla klientów biznesowych?

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy