Odpowiedz

NIC NIE DZIAŁA!

Poważny bank! Śmiechu warte! Zalogować się nawet nie da!

Odpowiedz
0 Lajków
Makrel123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
4
03-12-2020
Wiadomość 1 z 6 (9 914 wyświetleń)

Re: NIC NIE DZIAŁA!

Emotikon: Smutny Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełny dostęp do Mojego ING. Przepraszamy za utrudnienia. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (9 865 wyświetleń)

Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Nie no - zalogować sie da, ale oczywiscie w tym żenującym banku nic wiecej się nie da zrobić. Nawet przelewu bo po wprowadzeniu numeru konta nic sie nie pojawia...

No ale przecież ING wprowadziło "magiczne, nowoczesne bąble", żeby wszystko działało lepiej. To nic, że od momentu aktualizacji praktycznie co 2-3 tygodnie jest "przerwa techniczna" i okresowo co rusz sie coś sypie losowe... no do jasnej anielki! Tak ma wygladać bank?!
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 6 (9 782 wyświetleń)

Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Brawo ing. Szczęśliwie tym razem bez strat. Jeszcze raz brawo!!!
Odpowiedz
0 Lajków
zaraza13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-03-2021
Wiadomość 4 z 6 (9 704 wyświetleń)

Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

@wojciech nie możemy przewidzieć każdej sytuacji, a tym bardziej awarii. Jak tylko pojawił się problem z naszym systemem to zaczęliśmy działać. Teraz już większość funkcji Mojego ING jest dostępne. Możesz zrobić przelew w bankowości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
646
121
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (9 698 wyświetleń)

Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".

 

Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.

 

Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę zabezpieczeń i nawet jak się coś dzieje to automatycznie się przełączają na backup. A w ING tylko dobra mina do złej gry i tłumaczenie że "takie życie".

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 6 z 6 (9 683 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy