18-06-2021 09:10
Poważny bank! Śmiechu warte! Zalogować się nawet nie da!
18-06-2021 09:56
Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełny dostęp do Mojego ING. Przepraszamy za utrudnienia.
18-06-2021 12:55
18-06-2021 14:41
18-06-2021 14:47
@wojciech nie możemy przewidzieć każdej sytuacji, a tym bardziej awarii. Jak tylko pojawił się problem z naszym systemem to zaczęliśmy działać. Teraz już większość funkcji Mojego ING jest dostępne. Możesz zrobić przelew w bankowości.
18-06-2021 15:08
Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".
Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.
Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę zabezpieczeń i nawet jak się coś dzieje to automatycznie się przełączają na backup. A w ING tylko dobra mina do złej gry i tłumaczenie że "takie życie".
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |