Odpowiedz

NIC NIE DZIAŁA!

Poważny bank! Śmiechu warte! Zalogować się nawet nie da!

Odpowiedz
0 Lajków
Makrel123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
4
03-12-2020
Wiadomość 1 z 6 (11 552 wyświetleń)

Re: NIC NIE DZIAŁA!

Emotikon: Smutny Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełny dostęp do Mojego ING. Przepraszamy za utrudnienia. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (11 503 wyświetleń)

Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Nie no - zalogować sie da, ale oczywiscie w tym żenującym banku nic wiecej się nie da zrobić. Nawet przelewu bo po wprowadzeniu numeru konta nic sie nie pojawia...

No ale przecież ING wprowadziło "magiczne, nowoczesne bąble", żeby wszystko działało lepiej. To nic, że od momentu aktualizacji praktycznie co 2-3 tygodnie jest "przerwa techniczna" i okresowo co rusz sie coś sypie losowe... no do jasnej anielki! Tak ma wygladać bank?!
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
90
02-03-2016
Wiadomość 3 z 6 (11 420 wyświetleń)

Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Brawo ing. Szczęśliwie tym razem bez strat. Jeszcze raz brawo!!!
Odpowiedz
0 Lajków
zaraza13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-03-2021
Wiadomość 4 z 6 (11 342 wyświetleń)

Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

@wojciech nie możemy przewidzieć każdej sytuacji, a tym bardziej awarii. Jak tylko pojawił się problem z naszym systemem to zaczęliśmy działać. Teraz już większość funkcji Mojego ING jest dostępne. Możesz zrobić przelew w bankowości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (11 336 wyświetleń)

Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".

 

Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.

 

Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę zabezpieczeń i nawet jak się coś dzieje to automatycznie się przełączają na backup. A w ING tylko dobra mina do złej gry i tłumaczenie że "takie życie".

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
90
02-03-2016
Wiadomość 6 z 6 (11 321 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy