01-03-2021 09:11
Od 9 rano makler ponownie mieli i nie działa. Po wylogowaniu nie ma możliwości zalogowania.
01-03-2021 09:14
01-03-2021 09:14 | Edytowano: 01-03-2021 09:15
U mnie też nie działa.
Jeszcze o 9 udało się jedną transakcję wykonać, ale następna już nieudana - na stronie tylko kółko się kręciło. Próbowałem się ponownie zalogować, ale od 10 minut nic z tego .
01-03-2021 09:16 | Edytowano: 01-03-2021 09:17
Identyczna sytuacja.
Sprzedałem pakiet z nastawieniem na złożenie zlecenia kupna z OTP na 35,5 (chodzi o JSW) i... powtórka z rozrywki grudniowej.
01-03-2021 09:19
01-03-2021 09:22
Zbieg okoliczności . Działa cały weekend a w poniedziałek o 9 już nie. Pewnie zaplanowali na 9 rano restart serwerów i okienko serwisowe. Albo jakaś ciekawa aktualizacja żeby Nam się lepiej korzystało z platformy. W mojej firmie gdybym tak podchodził to wsparcia aplikacji to by mnie chyba rozstrzelał biznes... Kończe ostatecznie z tym badziewiem zarówno jeśli chodzi o ROR'a jak i Maklera. Żenada.
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:30
BRAWO ING, JESTEŚCIE KUR... NAJLEPSI. JEDNA WIELKA M A S A K R A, D N O.
01-03-2021 11:36
Dzisiaj rano faktycznie wystąpił kłopot z dostępem do Maklera Na szczęście problem był tylko przejściowy i dostęp został szybko przywrócony.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |