01-03-2021 09:11
Od 9 rano makler ponownie mieli i nie działa. Po wylogowaniu nie ma możliwości zalogowania.
01-03-2021 09:14
01-03-2021 09:14 | Edytowano: 01-03-2021 09:15
U mnie też nie działa.
Jeszcze o 9 udało się jedną transakcję wykonać, ale następna już nieudana - na stronie tylko kółko się kręciło. Próbowałem się ponownie zalogować, ale od 10 minut nic z tego .
01-03-2021 09:16 | Edytowano: 01-03-2021 09:17
Identyczna sytuacja.
Sprzedałem pakiet z nastawieniem na złożenie zlecenia kupna z OTP na 35,5 (chodzi o JSW) i... powtórka z rozrywki grudniowej.
01-03-2021 09:19
01-03-2021 09:22
Zbieg okoliczności . Działa cały weekend a w poniedziałek o 9 już nie. Pewnie zaplanowali na 9 rano restart serwerów i okienko serwisowe. Albo jakaś ciekawa aktualizacja żeby Nam się lepiej korzystało z platformy. W mojej firmie gdybym tak podchodził to wsparcia aplikacji to by mnie chyba rozstrzelał biznes... Kończe ostatecznie z tym badziewiem zarówno jeśli chodzi o ROR'a jak i Maklera. Żenada.
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:30
BRAWO ING, JESTEŚCIE KUR... NAJLEPSI. JEDNA WIELKA M A S A K R A, D N O.
01-03-2021 11:36
Dzisiaj rano faktycznie wystąpił kłopot z dostępem do Maklera Na szczęście problem był tylko przejściowy i dostęp został szybko przywrócony.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |