01-03-2021 09:11
Od 9 rano makler ponownie mieli i nie działa. Po wylogowaniu nie ma możliwości zalogowania.
01-03-2021 09:14
01-03-2021 09:14 | Edytowano: 01-03-2021 09:15
U mnie też nie działa.
Jeszcze o 9 udało się jedną transakcję wykonać, ale następna już nieudana - na stronie tylko kółko się kręciło. Próbowałem się ponownie zalogować, ale od 10 minut nic z tego
.
01-03-2021 09:16 | Edytowano: 01-03-2021 09:17
Identyczna sytuacja.
Sprzedałem pakiet z nastawieniem na złożenie zlecenia kupna z OTP na 35,5 (chodzi o JSW) i... powtórka z rozrywki grudniowej.
01-03-2021 09:19
01-03-2021 09:22
Zbieg okoliczności
. Działa cały weekend a w poniedziałek o 9 już nie. Pewnie zaplanowali na 9 rano restart serwerów i okienko serwisowe. Albo jakaś ciekawa aktualizacja żeby Nam się lepiej korzystało z platformy. W mojej firmie gdybym tak podchodził to wsparcia aplikacji to by mnie chyba rozstrzelał biznes... Kończe ostatecznie z tym badziewiem zarówno jeśli chodzi o ROR'a jak i Maklera. Żenada.
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:30
BRAWO ING, JESTEŚCIE KUR... NAJLEPSI. JEDNA WIELKA M A S A K R A, D N O.
01-03-2021 11:36
Dzisiaj rano faktycznie wystąpił kłopot z dostępem do Maklera
Na szczęście problem był tylko przejściowy i dostęp został szybko przywrócony.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |