01-03-2021 09:11
Od 9 rano makler ponownie mieli i nie działa. Po wylogowaniu nie ma możliwości zalogowania.
01-03-2021 09:14
01-03-2021 09:14 | Edytowano: 01-03-2021 09:15
U mnie też nie działa.
Jeszcze o 9 udało się jedną transakcję wykonać, ale następna już nieudana - na stronie tylko kółko się kręciło. Próbowałem się ponownie zalogować, ale od 10 minut nic z tego .
01-03-2021 09:16 | Edytowano: 01-03-2021 09:17
Identyczna sytuacja.
Sprzedałem pakiet z nastawieniem na złożenie zlecenia kupna z OTP na 35,5 (chodzi o JSW) i... powtórka z rozrywki grudniowej.
01-03-2021 09:19
01-03-2021 09:22
Zbieg okoliczności . Działa cały weekend a w poniedziałek o 9 już nie. Pewnie zaplanowali na 9 rano restart serwerów i okienko serwisowe. Albo jakaś ciekawa aktualizacja żeby Nam się lepiej korzystało z platformy. W mojej firmie gdybym tak podchodził to wsparcia aplikacji to by mnie chyba rozstrzelał biznes... Kończe ostatecznie z tym badziewiem zarówno jeśli chodzi o ROR'a jak i Maklera. Żenada.
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:30
BRAWO ING, JESTEŚCIE KUR... NAJLEPSI. JEDNA WIELKA M A S A K R A, D N O.
01-03-2021 11:36
Dzisiaj rano faktycznie wystąpił kłopot z dostępem do Maklera Na szczęście problem był tylko przejściowy i dostęp został szybko przywrócony.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |