01-03-2021 09:11
Od 9 rano makler ponownie mieli i nie działa. Po wylogowaniu nie ma możliwości zalogowania.
01-03-2021 09:14
01-03-2021 09:14 | Edytowano: 01-03-2021 09:15
U mnie też nie działa.
Jeszcze o 9 udało się jedną transakcję wykonać, ale następna już nieudana - na stronie tylko kółko się kręciło. Próbowałem się ponownie zalogować, ale od 10 minut nic z tego
.
01-03-2021 09:16 | Edytowano: 01-03-2021 09:17
Identyczna sytuacja.
Sprzedałem pakiet z nastawieniem na złożenie zlecenia kupna z OTP na 35,5 (chodzi o JSW) i... powtórka z rozrywki grudniowej.
01-03-2021 09:19
01-03-2021 09:22
Zbieg okoliczności
. Działa cały weekend a w poniedziałek o 9 już nie. Pewnie zaplanowali na 9 rano restart serwerów i okienko serwisowe. Albo jakaś ciekawa aktualizacja żeby Nam się lepiej korzystało z platformy. W mojej firmie gdybym tak podchodził to wsparcia aplikacji to by mnie chyba rozstrzelał biznes... Kończe ostatecznie z tym badziewiem zarówno jeśli chodzi o ROR'a jak i Maklera. Żenada.
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:25
01-03-2021 09:30
BRAWO ING, JESTEŚCIE KUR... NAJLEPSI. JEDNA WIELKA M A S A K R A, D N O.
01-03-2021 11:36
Dzisiaj rano faktycznie wystąpił kłopot z dostępem do Maklera
Na szczęście problem był tylko przejściowy i dostęp został szybko przywrócony.
Witam,
Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.
Obecnie posiadam:
* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)
* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)
* zadłuże
... 21-12-2025Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |