04-10-2021 09:15
MAKLER ZNOWU NIE DZIAŁA POPRAWNIE. NIE WIDAĆ NOTOWAŃ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
04-10-2021 11:06
Makler działa prawidłowo. Jeśli nadal występuje u Ciebie kłopot, to proszę zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 32.
13-01-2022 17:07
nie dość że całą sesję dziwnie działało, modyfikacja zleceń to już wogle kosmos, niektóre wisiały i wisiały
potem całość działała dosyć wolno
to jeszcze na sam koniec wogle wywaliło
error i tyle widziałem z końca notowań, papierów np sprzedać od 17 już nie mogłem bo błąd na czerwono
a po ponownym zalogowaniu wogle brak możliwości wejścia do maklera bo go nawet nie było jako formantki
super
byłem zbyt leniwy żeby po zeszłorocznych numerach biurach robić przesiadkę do nowego biura, ale tym razem mnie zmotywowaliście
zwłaszcza że znowu widziałem planowane prace serwisowe, a zawsze tak było w 21 że po nich był zonk
człowiek gra na daytradingu to nie sposób w waszym biurze, bo albo delay albo fatal error
13-01-2022 17:16
@arturo74 obecnie przeprowadzamy prace serwisowe. Informacja o tym znajduje się w naszych aktualnościach Aktualności | ING Bank Śląski. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
13-01-2022 17:19 | Edytowano: 13-01-2022 17:26
super, że prace serwisowe, tylko czemu te "prace" zaczęły się jeszcze podczas sesji giełdowej ?
prace serwisowe były zapowiedziane na weekend, aktualny komunikat o pracach zapewne wstawiony żeby ludzie was nie zjedli
całą sesję zastanawiałem się kiedy znowu padnie całkowicie, wytrzymało prawie prawie do końca
ale podpowiem, że sesja trwa do 17.05 i sekundę później można sobie przeprowadzać serwisy ale ani sekundy wcześniej
cyrk był już podczas notowań, niektóre zlecenia przy próbie modyfikacji wisiały sobie dalej, ale już nic nie można było z nimi zrobić, ani modyfikować dalej, bo np warunki się zmieniły, ani nawet anulować żeby wystawić nowe zlecenie, pa licho że było już np otwarte i kolejnego piątaka dla cwaniaka trzeba zapłacić
nawet maklerowi zabrało to kilka minut aż anulował jedno z takich wiszących zleceń w systemie, bo dopiero po kilku min zniknęło
ogólnie reasumując,
sesja zamiast zysk to w pysk
i to nie przez błędne strategie tylko nieudolną platformę
powtórka z rozrywki jakiej w 2021 doświadczyłem parę razy przez błędy maklera, nie wspominając już o kuriozalnej padace przez 3 dni w 2020
13-01-2022 17:24
@arturo74 Faktycznie dzisiaj pojawiły się kłopoty z działaniem maklera, dlatego po sesji giełdowej o 17:05 wyłączyliśmy go całkowicie, żeby przeprowadzić prace serwisowe.
13-01-2022 17:30
17.05 ?
a jakiego czasu?
bo od 17.00 próbowałem ponownie się zalogować... i nie było już maklera
a wcześniej zamiast strony wyświetliły się tylko "krzaczki html"
13-01-2022 17:33
Mamy informację, że dzisiaj od około 17:05 nie jest dostępny Makler. Być może został wyłączony kilka minut wcześniej.
13-01-2022 17:43
i właśnie o to chodzi
"Być może został wyłączony kilka minut wcześniej."
to uprzejmie informuję iż być może -> na pewno
bo nie zdążyłem anulować kilkunastu zleceń, nie zdążyłem zareagować na fixing o 17, nie zdążyłem sprzedać papieru bo człowiek próbował i czekał najpierw aż się zlecenie odświeży, potem próbował się przelogować do biura raz jeszcze, ale teraz już wiem... bo być może moduł się wyłączył
nasuwa się cytat z uroczego filmu
nie mamy pańskiego palta i co nam pan zrobisz
idealnie oddaje całą nie tylko dzisiejszą sytuację
zresztą informacja ostatnia "Być może został wyłączony kilka minut wcześniej." to także nadaje się do kabaretu, to w ogóle wiecie kiedy się wyłączył czy tylko być może?
pytanie retoryczne, nie oczekuję odpowiedzi
zamiast, tak znowu daliśmy d, padło parę minut za szybko niż powinno
14-01-2022 18:55
Jeśli w wyniku niedostępności Maklera poniosłeś straty, proszę złóż reklamację. Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Reklamację możesz złożyć:
- po zalogowaniu do Maklera w zakładce Wiadomości
- telefoniczne pod numerem 32 357 00 32. Infolinia czynna jest w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Przepraszamy za niedogodności.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |