Odpowiedz

Re.: Makler znowu nie działa

MAKLER ZNOWU NIE DZIAŁA POPRAWNIE. NIE WIDAĆ NOTOWAŃ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 31 z 40 (6 529 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Makler działa prawidłowo. Jeśli nadal występuje u Ciebie kłopot, to proszę zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 32.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 32 z 40 (6 510 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

nie dość że całą sesję dziwnie działało, modyfikacja zleceń to już wogle kosmos, niektóre wisiały i wisiały

potem całość działała dosyć wolno

to jeszcze na sam koniec wogle wywaliło

error i tyle widziałem z końca notowań, papierów np sprzedać od 17 już nie mogłem bo błąd na czerwono

a po ponownym zalogowaniu wogle brak możliwości wejścia do maklera bo go nawet nie było jako formantki

 

super

byłem zbyt leniwy żeby po zeszłorocznych numerach biurach robić przesiadkę do nowego biura, ale tym razem mnie zmotywowaliście

zwłaszcza że znowu widziałem planowane prace serwisowe, a zawsze tak było w 21 że po nich był zonk

 

człowiek gra na daytradingu to nie sposób w waszym biurze, bo albo delay albo fatal error

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 33 z 40 (6 035 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

@arturo74 obecnie przeprowadzamy prace serwisowe. Informacja o tym znajduje się w naszych aktualnościach Aktualności | ING Bank Śląski. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 34 z 40 (6 027 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

[ Edytowane ]

super, że prace serwisowe, tylko czemu te "prace" zaczęły się jeszcze podczas sesji giełdowej ?

prace serwisowe były zapowiedziane na weekend, aktualny komunikat o pracach zapewne wstawiony żeby ludzie was nie zjedli

 

całą sesję zastanawiałem się kiedy znowu padnie całkowicie, wytrzymało prawie prawie do końca

ale podpowiem, że sesja trwa do 17.05 i sekundę później można sobie przeprowadzać serwisy ale ani sekundy wcześniej

 

cyrk był już podczas notowań, niektóre zlecenia przy próbie modyfikacji wisiały sobie dalej, ale już nic nie można było z nimi zrobić, ani modyfikować dalej, bo np warunki się zmieniły, ani nawet anulować żeby wystawić nowe zlecenie, pa licho że było już np otwarte i kolejnego piątaka dla cwaniaka trzeba zapłacić

 

nawet maklerowi zabrało to kilka minut aż anulował jedno z takich wiszących zleceń w systemie, bo dopiero po kilku min zniknęło

 

ogólnie reasumując,

sesja zamiast zysk to w pysk

i to nie przez błędne strategie tylko nieudolną platformę

powtórka z rozrywki jakiej w 2021 doświadczyłem parę razy przez błędy maklera, nie wspominając już o kuriozalnej padace przez 3 dni w 2020

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 35 z 40 (6 022 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

@arturo74 Faktycznie dzisiaj pojawiły się kłopoty z działaniem maklera, dlatego po sesji giełdowej o 17:05 wyłączyliśmy go całkowicie, żeby przeprowadzić prace serwisowe. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 36 z 40 (6 013 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

17.05 ?

a jakiego czasu?

 

bo od 17.00 próbowałem ponownie się zalogować... i nie było już maklera

a wcześniej zamiast strony wyświetliły się tylko "krzaczki html"

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 37 z 40 (6 004 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Mamy informację, że dzisiaj od około 17:05 nie jest dostępny Makler. Być może został wyłączony kilka minut wcześniej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 38 z 40 (6 000 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

i właśnie o to chodzi

"Być może został wyłączony kilka minut wcześniej."

to uprzejmie informuję iż być może -> na pewno

bo nie zdążyłem anulować kilkunastu zleceń, nie zdążyłem zareagować na fixing o 17, nie zdążyłem sprzedać papieru bo człowiek próbował i czekał najpierw aż się zlecenie odświeży, potem próbował się przelogować do biura raz jeszcze, ale teraz już wiem... bo być może moduł się wyłączył

 

nasuwa się cytat z uroczego filmu

nie mamy pańskiego palta i co nam pan zrobisz

 

idealnie oddaje całą nie tylko dzisiejszą sytuację

 

zresztą informacja ostatnia "Być może został wyłączony kilka minut wcześniej." to także nadaje się do kabaretu, to w ogóle wiecie kiedy się wyłączył czy tylko być może?

pytanie retoryczne, nie oczekuję odpowiedzi

zamiast, tak znowu daliśmy d, padło parę minut za szybko niż powinno

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 39 z 40 (5 985 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Jeśli w wyniku niedostępności Maklera poniosłeś straty, proszę złóż reklamację. Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. 

Reklamację możesz złożyć:

- po zalogowaniu do Maklera w zakładce Wiadomości

- telefoniczne pod numerem 32 357 00 32. Infolinia czynna jest w dni robocze od 8:00 do 18:00.

 

Przepraszamy za niedogodności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 40 z 40 (5 823 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy