Odpowiedz

Re.: Makler znowu nie działa

MAKLER ZNOWU NIE DZIAŁA POPRAWNIE. NIE WIDAĆ NOTOWAŃ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 31 z 40 (5 986 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Makler działa prawidłowo. Jeśli nadal występuje u Ciebie kłopot, to proszę zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 32.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
329
65
04-09-2015
Wiadomość 32 z 40 (5 967 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

nie dość że całą sesję dziwnie działało, modyfikacja zleceń to już wogle kosmos, niektóre wisiały i wisiały

potem całość działała dosyć wolno

to jeszcze na sam koniec wogle wywaliło

error i tyle widziałem z końca notowań, papierów np sprzedać od 17 już nie mogłem bo błąd na czerwono

a po ponownym zalogowaniu wogle brak możliwości wejścia do maklera bo go nawet nie było jako formantki

 

super

byłem zbyt leniwy żeby po zeszłorocznych numerach biurach robić przesiadkę do nowego biura, ale tym razem mnie zmotywowaliście

zwłaszcza że znowu widziałem planowane prace serwisowe, a zawsze tak było w 21 że po nich był zonk

 

człowiek gra na daytradingu to nie sposób w waszym biurze, bo albo delay albo fatal error

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 33 z 40 (5 492 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

@arturo74 obecnie przeprowadzamy prace serwisowe. Informacja o tym znajduje się w naszych aktualnościach Aktualności | ING Bank Śląski. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 34 z 40 (5 484 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

[ Edytowane ]

super, że prace serwisowe, tylko czemu te "prace" zaczęły się jeszcze podczas sesji giełdowej ?

prace serwisowe były zapowiedziane na weekend, aktualny komunikat o pracach zapewne wstawiony żeby ludzie was nie zjedli

 

całą sesję zastanawiałem się kiedy znowu padnie całkowicie, wytrzymało prawie prawie do końca

ale podpowiem, że sesja trwa do 17.05 i sekundę później można sobie przeprowadzać serwisy ale ani sekundy wcześniej

 

cyrk był już podczas notowań, niektóre zlecenia przy próbie modyfikacji wisiały sobie dalej, ale już nic nie można było z nimi zrobić, ani modyfikować dalej, bo np warunki się zmieniły, ani nawet anulować żeby wystawić nowe zlecenie, pa licho że było już np otwarte i kolejnego piątaka dla cwaniaka trzeba zapłacić

 

nawet maklerowi zabrało to kilka minut aż anulował jedno z takich wiszących zleceń w systemie, bo dopiero po kilku min zniknęło

 

ogólnie reasumując,

sesja zamiast zysk to w pysk

i to nie przez błędne strategie tylko nieudolną platformę

powtórka z rozrywki jakiej w 2021 doświadczyłem parę razy przez błędy maklera, nie wspominając już o kuriozalnej padace przez 3 dni w 2020

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 35 z 40 (5 479 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

@arturo74 Faktycznie dzisiaj pojawiły się kłopoty z działaniem maklera, dlatego po sesji giełdowej o 17:05 wyłączyliśmy go całkowicie, żeby przeprowadzić prace serwisowe. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 36 z 40 (5 470 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

17.05 ?

a jakiego czasu?

 

bo od 17.00 próbowałem ponownie się zalogować... i nie było już maklera

a wcześniej zamiast strony wyświetliły się tylko "krzaczki html"

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 37 z 40 (5 461 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Mamy informację, że dzisiaj od około 17:05 nie jest dostępny Makler. Być może został wyłączony kilka minut wcześniej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 38 z 40 (5 457 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

i właśnie o to chodzi

"Być może został wyłączony kilka minut wcześniej."

to uprzejmie informuję iż być może -> na pewno

bo nie zdążyłem anulować kilkunastu zleceń, nie zdążyłem zareagować na fixing o 17, nie zdążyłem sprzedać papieru bo człowiek próbował i czekał najpierw aż się zlecenie odświeży, potem próbował się przelogować do biura raz jeszcze, ale teraz już wiem... bo być może moduł się wyłączył

 

nasuwa się cytat z uroczego filmu

nie mamy pańskiego palta i co nam pan zrobisz

 

idealnie oddaje całą nie tylko dzisiejszą sytuację

 

zresztą informacja ostatnia "Być może został wyłączony kilka minut wcześniej." to także nadaje się do kabaretu, to w ogóle wiecie kiedy się wyłączył czy tylko być może?

pytanie retoryczne, nie oczekuję odpowiedzi

zamiast, tak znowu daliśmy d, padło parę minut za szybko niż powinno

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 39 z 40 (5 442 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Jeśli w wyniku niedostępności Maklera poniosłeś straty, proszę złóż reklamację. Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. 

Reklamację możesz złożyć:

- po zalogowaniu do Maklera w zakładce Wiadomości

- telefoniczne pod numerem 32 357 00 32. Infolinia czynna jest w dni robocze od 8:00 do 18:00.

 

Przepraszamy za niedogodności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
177
41
23-04-2018
Wiadomość 40 z 40 (5 280 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w sobot...

20-07-2024
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy