06-06-2020 04:30 – ostatnio edytowany 11-08-2020 11:46 przez WiolettaS
cześć wszystkim
Za każdym razem, gdy loguję się do Mojego ING, pojawia się informacja o aktualizacji moich danych.
Chociaż mój paszport wciąż jest ważny.
„Zrzut ekranu tego zawiadomienia jest dołączony”
Jeśli jest coś, co powinienem zrobić, proszę mi pomóc.
Wielkie dzięki
_____________________
Zaktualizuj swoje dane To już najwyższy czas. Bez tego nie skorzystasz z naszej oferty i nie załatwisz spraw w urzędach z profilem zaufanym.
Gdy to zrobisz, w ciągu kilku dni sprawdzimy, czy wszystko się zgadza. Jeśli tak, dalej będziesz korzystać z Mojego ING bez ograniczeń.
To m.in. musi się zgadzać: numer dowodu osobistego lub paszportu data ważności dokumentu adres zamieszkania skan aktualnego dokumentu tożsamości
Szczegóły znajdziesz w Wiadomościach.
07-06-2020 06:31
Hi,
you must chenck and update your data in Moje ING, it can be a scan of a document or tax residence declaration. You can call us or chat - we will check what data needs updating.
11-08-2020 07:44
Mam ten sam problem.
Od trzech tygodni co jakiś czas chodzę do banku i nikt nie potrafi mi pomóc.
Nadałem wszystkie niezbędne dokumenty. Wszystko zostało wprowadzone do systemu, a mimo to, ten komunikat nie znika i nie mogę w pełni korzystać z usług bankowych. Po trochu zaczyna mnie to irytować...
12-08-2020 07:58
Chciałabym Ci pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy. Jednak w tym miejscu nie mogę sprawdzić co jest powodem, że widzisz taki komunikat.
Napisz proszę do nas w tym temacie przez Moje ING. Wtedy sprawdzimy co się dzieje.
Możesz również w Moim ING sprawdzić czy masz złożone aktualne oświadczenia w sprawie rezydencji podatkowej.
Taką opcję znajdziesz po kliknięciu w swoje imię i nazwisko a następnie Moje dane/Dane osobiste.
12-08-2020 14:10
Pisałem już list przez appkę. Ponad tydzień temu. Zero reakcji.
12-08-2020 14:14
@mixforever Odpiszemy, sprawdzimy i wtedy udzielimy pełnej informacji.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |