Odpowiedz

Nie mogę się zalogować do ING

WItam,

 

Nie mogę się zalogować od dwóch dni ani w aplikacji mobilnej ani w przeglądarce. Czy występują jakieś problemy ? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
psnem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 025 wyświetleń)

Re: Nie mogę się zalogować do ING

Nie mieliśmy takiego zgłoszenia o problemach z dostępem do bankowości internetowej. Napisz proszę, jaki pojawia się komunikat podczas próby logowania?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 914 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy