15-08-2020 09:11
WItam,
Nie mogę się zalogować od dwóch dni ani w aplikacji mobilnej ani w przeglądarce. Czy występują jakieś problemy ?
16-08-2020 07:36
Nie mieliśmy takiego zgłoszenia o problemach z dostępem do bankowości internetowej. Napisz proszę, jaki pojawia się komunikat podczas próby logowania?
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |