06-06-2020 04:30 – ostatnio edytowany 11-08-2020 11:46 przez WiolettaS
cześć wszystkim
Za każdym razem, gdy loguję się do Mojego ING, pojawia się informacja o aktualizacji moich danych.
Chociaż mój paszport wciąż jest ważny.
„Zrzut ekranu tego zawiadomienia jest dołączony”
Jeśli jest coś, co powinienem zrobić, proszę mi pomóc.
Wielkie dzięki
_____________________
Zaktualizuj swoje dane To już najwyższy czas. Bez tego nie skorzystasz z naszej oferty i nie załatwisz spraw w urzędach z profilem zaufanym.
Gdy to zrobisz, w ciągu kilku dni sprawdzimy, czy wszystko się zgadza. Jeśli tak, dalej będziesz korzystać z Mojego ING bez ograniczeń.
To m.in. musi się zgadzać: numer dowodu osobistego lub paszportu data ważności dokumentu adres zamieszkania skan aktualnego dokumentu tożsamości
Szczegóły znajdziesz w Wiadomościach.
07-06-2020 06:31
Hi,
you must chenck and update your data in Moje ING, it can be a scan of a document or tax residence declaration. You can call us or chat - we will check what data needs updating.
11-08-2020 07:44
Mam ten sam problem.
Od trzech tygodni co jakiś czas chodzę do banku i nikt nie potrafi mi pomóc.
Nadałem wszystkie niezbędne dokumenty. Wszystko zostało wprowadzone do systemu, a mimo to, ten komunikat nie znika i nie mogę w pełni korzystać z usług bankowych. Po trochu zaczyna mnie to irytować...
12-08-2020 07:58
Chciałabym Ci pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy. Jednak w tym miejscu nie mogę sprawdzić co jest powodem, że widzisz taki komunikat.
Napisz proszę do nas w tym temacie przez Moje ING. Wtedy sprawdzimy co się dzieje.
Możesz również w Moim ING sprawdzić czy masz złożone aktualne oświadczenia w sprawie rezydencji podatkowej.
Taką opcję znajdziesz po kliknięciu w swoje imię i nazwisko a następnie Moje dane/Dane osobiste.
12-08-2020 14:10
Pisałem już list przez appkę. Ponad tydzień temu. Zero reakcji.
12-08-2020 14:14
@mixforever Odpiszemy, sprawdzimy i wtedy udzielimy pełnej informacji.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |